
Güneş enerjisi ile ilgili farkındalığı artırmak amacıyla 2016 yılında kurulan Güneş Enerjisi Yatırımcıları Derneği 2 Mayıs tarihinde yapılan ilk olağan genel kurulunda yeni yönetimini belirledi. Genel Kurul sonucunda Güriş İş Geliştirme Koordinatörü Cem Özkök yeni yönetim kurulu başkanı olarak seçildi. “MALİYETLER HER GEÇEN GÜN AZALIYOR” Görevi Limak Enerji CEO’su Birol Ergüven’den devralan Özkök, yaptığı değerlendirmede […]
Görevi Limak Enerji CEO’su Birol Ergüven’den devralan Özkök, yaptığı değerlendirmede “Türkiye güneş enerjisi açısından çok büyük bir potansiyele sahip. Yerli ve yenilenebilir bu enerji kaynağı ile ilgili potansiyelimizi harekete geçirmek istiyoruz. GES yatırımları ile ilgili maliyetler her geçen gün azalıyor” dedi.
Türkiye’nin 2017 sonu itibariyle güneşte 2,000 MW kurulu gücü aşacağını ifade eden Özkök, “2018 sonu itibariyle de 2,500-3,000 MW civarında bir kurulu güce ulaşmayı hedefliyoruz” diye konuştu. GÜYAD’ın yeni yönetim kurulunda Güriş, Enerjisa, Limak, Akfen ve T-Dinamik şirketlerinin temsilcileri yer aldı.
Gazprom Başkanı Miller: “Çin ile doğal gaz ihracatında yeni imkanları görüşüyoruz”26 Haziran 202612:56 Türkiye’de enerji piyasalarında geçen yıl yenilenebilir enerji ve yerli üretim öne çıktı26 Haziran 202612:55 Rusya Başbakan Yardımcısı Novak, ülkede yeterli miktarda yakıt bulunduğunu belirtti26 Haziran 202612:53 Avrupa’da yaygınlaşan ısı pompaları doğal gaza bağımlılığı azaltıyor26 Haziran 202612:52 Hürmüz Boğazı’nda günlük ticari gemi geçişi savaş sonrası en yüksek seviyeyi gördü26 Haziran 202611:12