
Güneş enerjisi ile ilgili farkındalığı artırmak amacıyla 2016 yılında kurulan Güneş Enerjisi Yatırımcıları Derneği 2 Mayıs tarihinde yapılan ilk olağan genel kurulunda yeni yönetimini belirledi. Genel Kurul sonucunda Güriş İş Geliştirme Koordinatörü Cem Özkök yeni yönetim kurulu başkanı olarak seçildi. “MALİYETLER HER GEÇEN GÜN AZALIYOR” Görevi Limak Enerji CEO’su Birol Ergüven’den devralan Özkök, yaptığı değerlendirmede […]
Görevi Limak Enerji CEO’su Birol Ergüven’den devralan Özkök, yaptığı değerlendirmede “Türkiye güneş enerjisi açısından çok büyük bir potansiyele sahip. Yerli ve yenilenebilir bu enerji kaynağı ile ilgili potansiyelimizi harekete geçirmek istiyoruz. GES yatırımları ile ilgili maliyetler her geçen gün azalıyor” dedi.
Türkiye’nin 2017 sonu itibariyle güneşte 2,000 MW kurulu gücü aşacağını ifade eden Özkök, “2018 sonu itibariyle de 2,500-3,000 MW civarında bir kurulu güce ulaşmayı hedefliyoruz” diye konuştu. GÜYAD’ın yeni yönetim kurulunda Güriş, Enerjisa, Limak, Akfen ve T-Dinamik şirketlerinin temsilcileri yer aldı.
Hürmüz Boğazı’nda günlük ticari gemi geçişi savaş sonrası en yüksek seviyeyi gördü26 Haziran 202611:12 GÜRİŞ ve Huawei yenilenebilir enerji alanında iş birliği anlaşması imzaladı26 Haziran 202611:11 Günlük elektrik üretim ve tüketim verileri26 Haziran 202611:10 Brent petrolün varili 74,38 dolardan işlem görüyor26 Haziran 202611:09 “Sıfır Atık ile Doğaya Saygı Duy” projesi, Türkiye’nin 7 bölgesine ulaştı26 Haziran 202611:00