
TESAB bünyesindeki Eurelectric Türkiye Dijitalleşme ve İnovasyon Çalışma Grubu tarafından ilki geçen yıl düzenlenen Enerjide Dijital Dönüşüm etkinliğimizin ikincisi 13-14-15 Aralık 2022 günlerinde saat 10.00-12.00 aralığında olmak üzere ikişer saat olarak “çevrimiçi” düzenlendi. Etkinlikte; – birinci gün (13 Aralık) “Enerjide Dijital dönüşüm”, – ikinci gün (14 Aralık) “Enerjide Veri Analizi” ve – üçüncü gün (15 […]
TESAB bünyesindeki Eurelectric Türkiye Dijitalleşme ve İnovasyon Çalışma Grubu tarafından ilki geçen yıl düzenlenen Enerjide Dijital Dönüşüm etkinliğimizin ikincisi 13-14-15 Aralık 2022 günlerinde saat 10.00-12.00 aralığında olmak üzere ikişer saat olarak “çevrimiçi” düzenlendi.
Etkinlikte;
– birinci gün (13 Aralık) “Enerjide Dijital dönüşüm”,
– ikinci gün (14 Aralık) “Enerjide Veri Analizi” ve
– üçüncü gün (15 Aralık) “Enerjide İnovasyon”
konu başlığında 4 “keynote speaker”, 4 video konuşmacısı ve 3 ayrı panelde toplam 11 panelistin katılımı ile gerçekleşti. Hergün yaklaşık 150 katılımcı tarafından takip edilen etkinlikte kurum ve şirketlerin dijital dönüşüm alanında yaptıkları çalışmalar, veri güvenliği, veri analizi, depolanması, siber güvenlik ve inovasyon konularında değerli bilgiler paylaşıldı.
13 Aralık günü EÜAŞ Genel Müdürü ve TESAB Yönetim Kurulu Başkanı Dr. İzzet Alagöz’ün açılış konuşması ile başlayan EDD2022 etkinliğinde ana çıkarımlar:
Kazarman Hidroelektrik Santrali’nin kapsül bırakma töreni gerçekleştirildi27 Haziran 202616:00 Bu buluş sayesinde priz yangınları tarihe karışacak27 Haziran 202615:00 Kaancan Komsuoğlu, mezarı başında dualarla anıldı27 Haziran 202614:24 Elektrikli araçlar ve batarya geri dönüşümü27 Haziran 202613:30 Başkent EDAŞ Spor Kulübü’nün yeni başkanı Ebru Taşcıoğlu oldu27 Haziran 202612:00