
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, TÜBİTAK bünyesinde sanayide yeşil dönüşüm çağrısının başvuruya açıldığını belirterek, Türkiye’nin kalkınma yolculuğuna çevre dostu uygulamalarla hız vermeye devam edeceklerini bildirdi.
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Dünya Bankası işbirliğiyle yürüttükleri “Türkiye Yeşil Sanayi Projesi” kapsamında yeşil dönüşüm odaklı AR-GE ve yenilik projelerini desteklediklerini ifade etti.
TÜBİTAK SAYEM Yeşil Dönüşüm 2025 yılı 1. Dönem Çağrısı’nın başvuruya açıldığına işaret eden Kacır, “Sanayide yeşil dönüşüm için çalışmaya, Türkiye’nin kalkınma yolculuğuna çevre dostu uygulamalarla hız vermeye devam edeceğiz. Son başvuru tarihi 16 Haziran” değerlendirmesinde bulundu.
🇹🇷♻️ Dünya Bankası iş birliği ile yürüttüğümüz Türkiye Yeşil Sanayi Projesi kapsamında yeşil dönüşüm odaklı Ar-Ge ve yenilik projelerini destekliyoruz.
📢 @Tubitak SAYEM Yeşil Dönüşüm 2025 yılı 1. Dönem Çağrısı başvuruya açıldı.
⚙️ Sanayide yeşil dönüşüm için çalışmaya,… pic.twitter.com/dBMEPhrHMv
— Mehmet Fatih KACIR (@mfatihkacir) April 17, 2025
Hidrolik üretim değeri 11,71 milyar kilovatsaate çıktı21 Haziran 202613:07 Uludağ Elektrik müşterilerine Paycell ile ödeme avantajı20 Haziran 202610:00 COP31’e doğru: Allianz Türkiye gençlerle iklim ve finansın geleceğini konuştu20 Haziran 202609:45 Eksim Enerji’den Karamanlı çocuklara sürdürülebilirlik eğitimi20 Haziran 202608:15 Legrand Elektrik, bu yıl da İSO 500 listesindeki yerini güçlendirdi20 Haziran 202608:00