
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, G20 Liderler Zirvesi’nde Sürdürülebilir Kalkınma ve Enerji Geçişi Oturumu’na iştirak etti.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, G20 Liderler Zirvesi’nde Sürdürülebilir Kalkınma ve Enerji Geçişi Oturumu’na iştirak etti.
Erdoğan’ın, Brezilya’nın Rio de Janeiro kentindeki Modern Sanat Müzesi’nde düzenlenen G20 Liderler Zirvesi kapsamındaki temasları sürüyor.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, zirvenin ikinci gününde Sürdürülebilir Kalkınma ve Enerji Geçişi Oturumu’na katıldı.
Oturum, Brezilya Devlet Başkanı Luiz Inacio Lula da Silva’nın açılış konuşmasının ardından basına kapalı gerçekleştirildi.
AA
Bakan Bayraktar, BM Genel Sekreteri Guterres ile enerji dönüşümü ve iklim hedeflerini görüştü24 Haziran 202608:07 NatPower ve Tesla, Avrupa’da batarya enerji depolama sistemleri için anlaştı24 Haziran 202608:05 Hürmüz Boğazı’nda ticari gemi geçişleri savaş öncesi seviyenin yüzde 25’ine ulaştı23 Haziran 202617:48 “Darphane, VKN İçi Yer Değişikliği Süreci’ni UTTS portalı üzerinden devreye aldı”23 Haziran 202616:14 Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Bayraktar, Londra’da23 Haziran 202614:53