
Enerjisa Yönetim Kurulu Başkanı Kıvanç Zaimler, Dünya Enerji Konseyi Türkiye ve Danimarka Ankara Büyükelçiliği tarafından düzenlenen “Enerji Dönüşümü ve Dekarbonizasyon Çalışmaları” seminerine katıldı. Zaimler, DEK Türkiye Başkan Yardımcısı olarak “Enerji Verimliliği ve Yenilenebilir Enerji: Dekarbonizasyon Yolunda Yeni Politikalar” panelini yönetti. Zaimler, “Danimarka ve Türkiye enerji sektörünün önemli isimlerini bir araya getiren ve geleceğin enerji konularının […]
Enerjisa Yönetim Kurulu Başkanı Kıvanç Zaimler, Dünya Enerji Konseyi Türkiye ve Danimarka Ankara Büyükelçiliği tarafından düzenlenen “Enerji Dönüşümü ve Dekarbonizasyon Çalışmaları” seminerine katıldı.
Zaimler, DEK Türkiye Başkan Yardımcısı olarak “Enerji Verimliliği ve Yenilenebilir Enerji: Dekarbonizasyon Yolunda Yeni Politikalar” panelini yönetti.
Zaimler, “Danimarka ve Türkiye enerji sektörünün önemli isimlerini bir araya getiren ve geleceğin enerji konularının tartışıldığı harika bir DEK Türkiye toplantısını geride bıraktık. Karbonsuz bir geleceğe giden yolda tüm paydaşların yenilenebilir enerji ve verimlilik yatırımları hakkında konuşmalarına vesile olan bu etkinlik çok faydalı oldu.” dedi.
Renault Clio, “Türkiye’de Yılın Otomobili 2026” yarışmasında birinci oldu24 Haziran 202615:15 TÜVTÜRK’ten araç sahiplerine egzoz gazı emisyon ölçümü hatırlatması24 Haziran 202615:07 Günsan’dan çocuklara güvenli yaşam rehberi: Fiyuuu24 Haziran 202615:05 Getac, 8 inçlik dayanıklı tablet ailesini genişletiyor24 Haziran 202615:00 Bakan Bayraktar, uluslararası yatırımcılara enerji dönüşümünün yol haritasını anlattı24 Haziran 202614:27