
Türkiye’de dün günlük bazda 984 bin 769 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 979 bin 620 megavatsaat oldu. Türkiye Elektrik İletim AŞ verilerine göre, dün en yüksek elektrik tüketimi 47 bin 50 megavatsaatle saat 12.00’de, en düşük tüketim ise 32 bin 697 megavatsaatle 05.00’te gerçekleşti. Günlük bazda dün 984 bin 769 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise […]
Türkiye Elektrik İletim AŞ verilerine göre, dün en yüksek elektrik tüketimi 47 bin 50 megavatsaatle saat 12.00’de, en düşük tüketim ise 32 bin 697 megavatsaatle 05.00’te gerçekleşti.
Günlük bazda dün 984 bin 769 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 979 bin 620 megavatsaat olarak kayıtlara geçti.
Üretimde ilk sırada yüzde 23,1 ile ithal kömür santralleri yer aldı. Bunu, yüzde 20 ile barajlı hidroelektrik santralleri ve yüzde 18,6 ile doğal gaz santralleri izledi.
Öte yandan Türkiye dün 6 bin 143 megavatsaat elektrik ihracatı, 1061 megavatsaat elektrik ithalatı yaptı.
Bakan Bayraktar, Bulgaristan Enerji Bakanı Petrova ile enerji alanında iş birliğini görüştü26 Haziran 202616:06 ODE Yalıtım’dan Çorlu’da GES hamlesi: Yıllık 1.939 ton karbon azaltımı26 Haziran 202615:43 Uludağ Enerji, “Enerjini Geleceğe Taşı” projesiyle 70 bin öğrenciye ulaştı26 Haziran 202615:40 Gazprom Başkanı Miller: “Çin ile doğal gaz ihracatında yeni imkanları görüşüyoruz”26 Haziran 202612:56 Türkiye’de enerji piyasalarında geçen yıl yenilenebilir enerji ve yerli üretim öne çıktı26 Haziran 202612:55