
Türkiye’de dün günlük bazda 777 bin 433 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 780 bin 557 megavatsaat oldu. Türkiye Elektrik İletim AŞ verilerine göre, dün en yüksek elektrik tüketimi 37 bin 215 megavatsaatle saat 19.00’da, en düşük tüketim ise 27 bin 362 megavatsaatle 08.00’de gerçekleşti. Günlük bazda dün 777 bin 433 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise […]
Türkiye’de dün günlük bazda 777 bin 433 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 780 bin 557 megavatsaat oldu.
Türkiye Elektrik İletim AŞ verilerine göre, dün en yüksek elektrik tüketimi 37 bin 215 megavatsaatle saat 19.00’da, en düşük tüketim ise 27 bin 362 megavatsaatle 08.00’de gerçekleşti.
Günlük bazda dün 777 bin 433 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 780 bin 557 megavatsaat olarak kayıtlara geçti.
Üretimde ilk sırada yüzde 22,2 ile ithal kömür santralleri yer aldı. Bunu yüzde 19,2 ile rüzgar santralleri, yüzde 14,8 ile linyit santralleri izledi.
Öte yandan, Türkiye dün 5 bin 849 megavatsaat elektrik ihracatı, 8 bin 973 megavatsaat elektrik ithalatı yaptı.
AA
Kazarman Hidroelektrik Santrali’nin kapsül bırakma töreni gerçekleştirildi27 Haziran 202616:00 Bu buluş sayesinde priz yangınları tarihe karışacak27 Haziran 202615:00 Kaancan Komsuoğlu, mezarı başında dualarla anıldı27 Haziran 202614:24 Elektrikli araçlar ve batarya geri dönüşümü27 Haziran 202613:30 Başkent EDAŞ Spor Kulübü’nün yeni başkanı Ebru Taşcıoğlu oldu27 Haziran 202612:00