
Türkiye ile Suudi Arabistan arasında imzalanan enerji alanındaki mutabakat zaptı Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girdi. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın Körfez Ülkeleri İş Birliği ziyareti sırasında Temmuz ayında Türkiye Cumhuriyeti ile Suudi Arabistan Krallığı Hükümeti arasında imzalanan Enerji Mutabakat Zaptı Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girdi. Buna göre Türkiye ve Suudi Arabistan, yenilenebilir enerji ve enerji verimliliği, […]
Türkiye ile Suudi Arabistan arasında imzalanan enerji alanındaki mutabakat zaptı Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girdi.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın Körfez Ülkeleri İş Birliği ziyareti sırasında Temmuz ayında Türkiye Cumhuriyeti ile Suudi Arabistan Krallığı Hükümeti arasında imzalanan Enerji Mutabakat Zaptı Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girdi.
Buna göre Türkiye ve Suudi Arabistan, yenilenebilir enerji ve enerji verimliliği, elektrik, hidrojen, döngüsel karbon ekonomisi, hidrokarbonlar, yeni teknolojiler ve enerji tedarik zinciri konularında iş birliğini araştıracaklar.
Anlaşmayı Türkiye Cumhuriyeti adına Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı, Suudi Arabistan Krallığı adına Enerji Bakanlığı yürütecek.
Kazarman Hidroelektrik Santrali’nin kapsül bırakma töreni gerçekleştirildi27 Haziran 202616:00 Bu buluş sayesinde priz yangınları tarihe karışacak27 Haziran 202615:00 Kaancan Komsuoğlu, mezarı başında dualarla anıldı27 Haziran 202614:24 Elektrikli araçlar ve batarya geri dönüşümü27 Haziran 202613:30 Başkent EDAŞ Spor Kulübü’nün yeni başkanı Ebru Taşcıoğlu oldu27 Haziran 202612:00