
“Her iki ülkede de bu sektörlerde yapılacak yatırımların teşvik edilmesini amaçlıyoruz.”
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Türkiye ile Moğolistan arasında madencilik alanında niyet mektubu imzaladıklarını bildirdi.
Bayraktar, sosyal medya platformu X’te yaptığı paylaşımda, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın Moğolistan Cumhurbaşkanı Khurelsukh Ukhnaa ile yaptığı görüşme sonrası Moğolistan Dışişleri Bakanı Battsetseg Batmunkh ile ‘Madencilik Niyet Beyanı’ imzaladıklarını kaydetti.
Bakan Bayraktar, ‘Niyet beyanı ile jeoloji ve madencilik alanlarında işbirliği yapmayı, madencilik teknolojileri, güvenliği, çevre koruma ve temiz kömür teknolojilerinin geliştirilmesi gibi alanlarda ortak projeler yürütmeyi, her iki ülkede de bu sektörlerde yapılacak yatırımların teşvik edilmesini amaçlıyoruz’ ifadesini kullandı.
AA
Akkuyu Nükleer Güç Santrali’nin 1’inci güç ünitesinin inşaatı tamamlandı23 Haziran 202608:56 Bakan Bayraktar, Pakistan Özelleştirme Bakanı Ali ile görüştü23 Haziran 202608:34 Dicle Elektrik borcunu ödemeyen tarımsal sulama abonelerinin elektriğinin kesileceğini bildirdi22 Haziran 202617:52 Enerjisa Enerji, Kurumsal Enerji Buluşmaları’nın 8’incisini gerçekleştirdi22 Haziran 202617:51 Rus hükümeti akaryakıt piyasası için tedbir planı hazırlıyor22 Haziran 202616:50