
Türkiye’de dün günlük bazda 1 milyon 36 bin 529 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 1 milyon 22 bin 599 megavatsaat oldu.
Türkiye’de dün günlük bazda 1 milyon 36 bin 529 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 1 milyon 22 bin 599 megavatsaat oldu.
Türkiye Elektrik İletim AŞ verilerine göre, saatlik bazda dün en yüksek elektrik tüketimi 48 bin 652 megavatsaatle 18.00’de, en düşük tüketim ise 33 bin 346 megavatsaatle 05.00’te gerçekleşti.
Günlük bazda dün 1 milyon 36 bin 529 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 1 milyon 22 bin 599 megavatsaat olarak kayıtlara geçti.
Üretimde ilk sırada yüzde 30,1 ile doğal gaz santralleri yer aldı. Bunu, yüzde 21,5 ile ithal kömür santralleri ve yüzde 12,4 barajlı hidroelektrik santralleri izledi.
Türkiye, dün 14 bin 707 megavatsaat elektrik ihracatı, 867 megavatsaat elektrik ithalatı yaptı.
AA
Akkuyu Nükleer Güç Santrali’nin 1’inci güç ünitesinin inşaatı tamamlandı23 Haziran 202608:56 Bakan Bayraktar, Pakistan Özelleştirme Bakanı Ali ile görüştü23 Haziran 202608:34 Dicle Elektrik borcunu ödemeyen tarımsal sulama abonelerinin elektriğinin kesileceğini bildirdi22 Haziran 202617:52 Enerjisa Enerji, Kurumsal Enerji Buluşmaları’nın 8’incisini gerçekleştirdi22 Haziran 202617:51 Rus hükümeti akaryakıt piyasası için tedbir planı hazırlıyor22 Haziran 202616:50