
Günlük bazda dün 879 bin 901 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 861 bin 720 megavatsaat olarak kayıtlara geçti.
Türkiye’de dün günlük bazda 879 bin 901 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 861 bin 720 megavatsaat oldu.
Türkiye Elektrik İletim AŞ verilerine göre, saatlik bazda dün en yüksek elektrik tüketimi 41 bin 601 megavatsaatle 19.00’da, en düşük tüketim ise 30 bin 466 megavatsaatle 06.00’da gerçekleşti.
Günlük bazda dün 879 bin 901 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 861 bin 720 megavatsaat olarak kayıtlara geçti.
Üretimde ilk sırada yüzde 28,4 ile doğal gaz santralleri yer aldı. Bunu yüzde 25,6 ile ithal kömür santralleri ve yüzde 12,3 ile linyit santralleri izledi.
Türkiye, dün 19 bin 462 megavatsaat elektrik ihracatı, 1372 megavatsaat elektrik ithalatı yaptı.
AA
Hürmüz Boğazı’nda ticari gemi geçişleri savaş öncesi seviyenin yüzde 25’ine ulaştı23 Haziran 202617:48 “Darphane, VKN İçi Yer Değişikliği Süreci’ni UTTS portalı üzerinden devreye aldı”23 Haziran 202616:14 Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Bayraktar, Londra’da23 Haziran 202614:53 BM Genel Sekreteri Guterres, fosil yakıtlara dayalı kalkınma modelinin geleceği olmadığını bildirdi23 Haziran 202613:19 CW Enerji, Intersolar Europe 2026’da tam entegre üretim gücünü sergileyecek23 Haziran 202613:18