
Türkiye’de dün günlük bazda 1 milyon 12 bin 893 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 996 bin 919 megavatsaat oldu.
Türkiye’de dün günlük bazda 1 milyon 12 bin 893 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 996 bin 919 megavatsaat oldu.
Türkiye Elektrik İletim AŞ verilerine göre, saatlik bazda dün en yüksek elektrik tüketimi 47 bin 814 megavatsaatle 18.00’de, en düşük tüketim ise 32 bin 463 megavatsaatle 05.00’te gerçekleşti.
Günlük bazda dün 1 milyon 12 bin 893 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 996 bin 919 megavatsaat olarak kayıtlara geçti.
Üretimde ilk sırada yüzde 33,2 ile doğal gaz santralleri yer aldı. Bunu yüzde 23,8 ile ithal kömür santralleri ve yüzde 12,2 ile linyit santralleri izledi.
Türkiye, dün 16 bin 848 megavatsaat elektrik ihracatı, 825 megavatsaat elektrik ithalatı yaptı.
AA
Hürmüz Boğazı’nda ticari gemi geçişleri savaş öncesi seviyenin yüzde 25’ine ulaştı23 Haziran 202617:48 “Darphane, VKN İçi Yer Değişikliği Süreci’ni UTTS portalı üzerinden devreye aldı”23 Haziran 202616:14 Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Bayraktar, Londra’da23 Haziran 202614:53 BM Genel Sekreteri Guterres, fosil yakıtlara dayalı kalkınma modelinin geleceği olmadığını bildirdi23 Haziran 202613:19 CW Enerji, Intersolar Europe 2026’da tam entegre üretim gücünü sergileyecek23 Haziran 202613:18