
Türkiye’de dün günlük bazda 963 bin 961 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 947 bin 976 megavatsaat oldu.
Türkiye’de dün günlük bazda 963 bin 961 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 947 bin 976 megavatsaat oldu.
Türkiye Elektrik İletim AŞ verilerine göre, saatlik bazda dün en yüksek elektrik tüketimi 45 bin 682 megavatsaatle 18.00’de, en düşük tüketim ise 31 bin 970 megavatsaatle 05.00’te gerçekleşti.
Günlük bazda dün 963 bin 961 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 947 bin 976 megavatsaat olarak kayıtlara geçti.
Üretimde ilk sırada yüzde 24,4 ile ithal kömür santralleri yer aldı. Bunu yüzde 20,6 ile doğal gaz santralleri ve yüzde 17,5 ile rüzgar enerjisi santralleri izledi.
Türkiye, dün 16 bin 332 megavatsaat elektrik ihracatı, 347 megavatsaat elektrik ithalatı yaptı.
AA
Hürmüz Boğazı’nda ticari gemi geçişleri savaş öncesi seviyenin yüzde 25’ine ulaştı23 Haziran 202617:48 “Darphane, VKN İçi Yer Değişikliği Süreci’ni UTTS portalı üzerinden devreye aldı”23 Haziran 202616:14 Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Bayraktar, Londra’da23 Haziran 202614:53 BM Genel Sekreteri Guterres, fosil yakıtlara dayalı kalkınma modelinin geleceği olmadığını bildirdi23 Haziran 202613:19 CW Enerji, Intersolar Europe 2026’da tam entegre üretim gücünü sergileyecek23 Haziran 202613:18