
Türkiye’de dün günlük bazda 851 bin 439 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 832 bin 167 megavatsaat oldu.
Türkiye’de dün günlük bazda 851 bin 439 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 832 bin 167 megavatsaat oldu.
Türkiye Elektrik İletim AŞ verilerine göre, saatlik bazda dün en yüksek elektrik tüketimi 40 bin 78 megavatsaatle 19.00’da, en düşük tüketim ise 29 bin 804 megavatsaatle 06.00’da gerçekleşti.
Günlük bazda dün 851 bin 439 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 832 bin 167 megavatsaat olarak kayıtlara geçti.
Üretimde ilk sırada yüzde 25,8 ile ithal kömür santralleri yer aldı. Bunu yüzde 19,5 ile rüzgar santralleri ve yüzde 15,4 ile doğal gaz santralleri izledi.
Türkiye, dün 19 bin 372 megavatsaat elektrik ihracatı, 66 megavatsaat elektrik ithalatı yaptı.
AA
Hürmüz Boğazı’nda ticari gemi geçişleri savaş öncesi seviyenin yüzde 25’ine ulaştı23 Haziran 202617:48 “Darphane, VKN İçi Yer Değişikliği Süreci’ni UTTS portalı üzerinden devreye aldı”23 Haziran 202616:14 Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Bayraktar, Londra’da23 Haziran 202614:53 BM Genel Sekreteri Guterres, fosil yakıtlara dayalı kalkınma modelinin geleceği olmadığını bildirdi23 Haziran 202613:19 CW Enerji, Intersolar Europe 2026’da tam entegre üretim gücünü sergileyecek23 Haziran 202613:18