
Türkiye’de dün günlük bazda 826 bin 405 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 806 bin 391 megavatsaat oldu.
Türkiye’de dün günlük bazda 826 bin 405 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 806 bin 391 megavatsaat oldu.
Türkiye Elektrik İletim AŞ verilerine göre, saatlik bazda dün en yüksek elektrik tüketimi 39 bin 110 megavatsaatle 19.00’da, en düşük tüketim ise 28 bin 866 megavatsaatle 08.00’de gerçekleşti.
Günlük bazda dün 826 bin 405 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 806 bin 391 megavatsaat olarak kayıtlara geçti.
Üretimde ilk sırada yüzde 28,5 ile ithal kömür santralleri yer aldı. Bunu yüzde 19,7 ile doğal gaz santralleri ve yüzde 14,4 ile rüzgar santralleri izledi.
Türkiye, dün 20 bin 12 megavatsaat elektrik ihracatı, 6 megavatsaat elektrik ithalatı yaptı.
AA
Hürmüz Boğazı’nda ticari gemi geçişleri savaş öncesi seviyenin yüzde 25’ine ulaştı23 Haziran 202617:48 “Darphane, VKN İçi Yer Değişikliği Süreci’ni UTTS portalı üzerinden devreye aldı”23 Haziran 202616:14 Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Bayraktar, Londra’da23 Haziran 202614:53 BM Genel Sekreteri Guterres, fosil yakıtlara dayalı kalkınma modelinin geleceği olmadığını bildirdi23 Haziran 202613:19 CW Enerji, Intersolar Europe 2026’da tam entegre üretim gücünü sergileyecek23 Haziran 202613:18