
Türkiye’de dün günlük bazda 918 bin 566 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 903 bin 792 megavatsaat oldu.
Türkiye’de dün günlük bazda 918 bin 566 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 903 bin 792 megavatsaat oldu.
Türkiye Elektrik İletim AŞ verilerine göre, saatlik bazda dün en yüksek elektrik tüketimi 43 bin 937 megavatsaatle 19.00’da, en düşük tüketim ise 28 bin 168 megavatsaatle 05.00’te gerçekleşti.
Günlük bazda dün 918 bin 566 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 903 bin 792 megavatsaat olarak kayıtlara geçti.
Üretimde ilk sırada yüzde 25,3 ile ithal kömür santralleri yer aldı. Bunu yüzde 17,6 ile doğal gaz, yüzde 13,6 ile linyit santralleri izledi.
Ayrıca, Türkiye dün 15 bin 216 megavatsaat elektrik ihracatı, 442 megavatsaat elektrik ithalatı yaptı.
AA
Bakan Bayraktar, BM Genel Sekreteri Guterres ile enerji dönüşümü ve iklim hedeflerini görüştü24 Haziran 202608:07 NatPower ve Tesla, Avrupa’da batarya enerji depolama sistemleri için anlaştı24 Haziran 202608:05 Hürmüz Boğazı’nda ticari gemi geçişleri savaş öncesi seviyenin yüzde 25’ine ulaştı23 Haziran 202617:48 “Darphane, VKN İçi Yer Değişikliği Süreci’ni UTTS portalı üzerinden devreye aldı”23 Haziran 202616:14 Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Bayraktar, Londra’da23 Haziran 202614:53