
Türkiye’de dün günlük bazda 866 bin 779 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 884 bin 565 megavatsaat oldu. Türkiye Elektrik İletim AŞ verilerine göre, dün en yüksek elektrik tüketimi 42 bin 632 megavatsaatle saat 19.00’da, en düşük tüketim ise 30 bin 195 megavatsaatle 06.00’da gerçekleşti. Günlük bazda 866 bin 779 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 884 […]
Türkiye’de dün günlük bazda 866 bin 779 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 884 bin 565 megavatsaat oldu.
Türkiye Elektrik İletim AŞ verilerine göre, dün en yüksek elektrik tüketimi 42 bin 632 megavatsaatle saat 19.00’da, en düşük tüketim ise 30 bin 195 megavatsaatle 06.00’da gerçekleşti.
Günlük bazda 866 bin 779 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 884 bin 565 megavatsaat olarak kayıtlara geçti.
Üretimde ilk sırada yüzde 24,3 ile ithal kömür santralleri yer aldı. Bunu, yüzde 22,3 ile barajlı hidroelektrik santralleri, yüzde 15,7 ile doğal gaz santralleri izledi.
Öte yandan, Türkiye dün 5 bin 330 megavatsaat elektrik ihracatı, 22 bin 990 megavatsaat elektrik ithalatı yaptı.
AA
Denizli Organize Sanayi Bölgesi ‘Yeşil Sanayi Buluşmaları’na ev sahipliği yaptı27 Haziran 202609:00 Enerji dönüşümünde Türkiye’den insan kaynağına odaklı yeni düzenleme27 Haziran 202608:15 Rusya’da nükleer teknoloji konulu Uluslararası Gençlik Forumu düzenlendi27 Haziran 202608:10 Çökertme’de yangın ilk müdahale ekip binası hizmete açıldı27 Haziran 202607:55 Bakan Bayraktar, Bulgaristan Enerji Bakanı Petrova ile enerji alanında iş birliğini görüştü26 Haziran 202616:06