
Türkiye’de dün günlük bazda 767 bin 662 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 788 bin 967 megavatsaat oldu. Türkiye Elektrik İletim AŞ verilerine göre, saatlik bazda dün en yüksek elektrik tüketimi 36 bin 989 megavatsaatle 19.00’da, en düşük tüketim ise 28 bin 139 megavatsaatle 05.00’te gerçekleşti. Günlük bazda dün 767 bin 662 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim […]
Türkiye’de dün günlük bazda 767 bin 662 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 788 bin 967 megavatsaat oldu.
Türkiye Elektrik İletim AŞ verilerine göre, saatlik bazda dün en yüksek elektrik tüketimi 36 bin 989 megavatsaatle 19.00’da, en düşük tüketim ise 28 bin 139 megavatsaatle 05.00’te gerçekleşti.
Günlük bazda dün 767 bin 662 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 788 bin 967 megavatsaat olarak kayıtlara geçti.
Üretimde ilk sırada yüzde 29,1 ile ithal kömür santralleri yer aldı. Bunu, yüzde 23,3 ile doğal gaz santralleri ve yüzde 15,6 ile linyit santralleri izledi.
Öte yandan, Türkiye, dün 9 bin 376 megavatsaat elektrik ihracatı, 30 bin 570 megavatsaat elektrik ithalatı yaptı.
AA
Kazarman Hidroelektrik Santrali’nin kapsül bırakma töreni gerçekleştirildi27 Haziran 202616:00 Bu buluş sayesinde priz yangınları tarihe karışacak27 Haziran 202615:00 Kaancan Komsuoğlu, mezarı başında dualarla anıldı27 Haziran 202614:24 Elektrikli araçlar ve batarya geri dönüşümü27 Haziran 202613:30 Başkent EDAŞ Spor Kulübü’nün yeni başkanı Ebru Taşcıoğlu oldu27 Haziran 202612:00