
Türkiye’de dün günlük bazda 876 bin 175 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 898 bin 512 megavatsaat oldu. Türkiye Elektrik İletim AŞ verilerine göre, dün en yüksek elektrik tüketimi 42 bin 547 megavatsaatle 11.00’de, en düşük tüketim ise 30 bin 20 megavatsaatle 05.00’te gerçekleşti. Günlük bazda dün 876 bin 175 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 898 […]
Türkiye’de dün günlük bazda 876 bin 175 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 898 bin 512 megavatsaat oldu.
Türkiye Elektrik İletim AŞ verilerine göre, dün en yüksek elektrik tüketimi 42 bin 547 megavatsaatle 11.00’de, en düşük tüketim ise 30 bin 20 megavatsaatle 05.00’te gerçekleşti.
Günlük bazda dün 876 bin 175 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 898 bin 512 megavatsaat olarak kayda geçti.
Üretimde ilk sırada yüzde 29,7 ile doğal gaz santralleri yer aldı. Bunu, yüzde 25,5 ile ithal kömür santralleri ve yüzde 15,2 ile linyit santralleri izledi.
Dün 8 bin 532 megavatsaat elektrik ihracatı, 30 bin 868 megavatsaat elektrik ithalatı yapıldı.
AA
Kazarman Hidroelektrik Santrali’nin kapsül bırakma töreni gerçekleştirildi27 Haziran 202616:00 Bu buluş sayesinde priz yangınları tarihe karışacak27 Haziran 202615:00 Kaancan Komsuoğlu, mezarı başında dualarla anıldı27 Haziran 202614:24 Elektrikli araçlar ve batarya geri dönüşümü27 Haziran 202613:30 Başkent EDAŞ Spor Kulübü’nün yeni başkanı Ebru Taşcıoğlu oldu27 Haziran 202612:00