
Türkiye’de dün günlük bazda 742 bin 146 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 754 bin 78 megavatsaat oldu. Türkiye Elektrik İletim AŞ verilerine göre, dün en yüksek elektrik tüketimi 35 bin 714 megavatsaatle 19.00’da, en düşük tüketim ise 27 bin 338 megavatsaatle 07.00’de gerçekleşti. Günlük bazda dün 742 bin 146 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 754 […]
Türkiye’de dün günlük bazda 742 bin 146 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 754 bin 78 megavatsaat oldu.
Türkiye Elektrik İletim AŞ verilerine göre, dün en yüksek elektrik tüketimi 35 bin 714 megavatsaatle 19.00’da, en düşük tüketim ise 27 bin 338 megavatsaatle 07.00’de gerçekleşti.
Günlük bazda dün 742 bin 146 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 754 bin 78 megavatsaat olarak kayda geçti.
Üretimde ilk sırada yüzde 30,1 ile ithal kömür santralleri yer aldı. Bunu, yüzde 16,9 ile linyit santralleri ve yüzde 14,4 ile doğal gaz santralleri izledi.
Dün 10 bin 412 megavatsaat elektrik ihracatı, 22 bin 347 megavatsaat elektrik ithalatı gerçekleştirildi.
AA
Kazarman Hidroelektrik Santrali’nin kapsül bırakma töreni gerçekleştirildi27 Haziran 202616:00 Bu buluş sayesinde priz yangınları tarihe karışacak27 Haziran 202615:00 Kaancan Komsuoğlu, mezarı başında dualarla anıldı27 Haziran 202614:24 Elektrikli araçlar ve batarya geri dönüşümü27 Haziran 202613:30 Başkent EDAŞ Spor Kulübü’nün yeni başkanı Ebru Taşcıoğlu oldu27 Haziran 202612:00