
Deprem bölgesinde bu yıl ilk kez devreye alınan lisanssız üretim tesislerinin ihtiyaç fazlası elektriğinin tamamı satışa konu edilebilecek. Enerji Piyasası Düzenleme Kurumunun (EPDK), konuya ilişkin kurul kararı Resmi Gazete’de yayımlandı. Buna göre, 6 Şubat tarihli depremler nedeniyle, olağanüstü hal kararı alınan veya afet bölgesi ilan edilen şehirlerde lisanssız üretim tesisleri için, bu yıl ilk kez […]
Deprem bölgesinde bu yıl ilk kez devreye alınan lisanssız üretim tesislerinin ihtiyaç fazlası elektriğinin tamamı satışa konu edilebilecek.
Enerji Piyasası Düzenleme Kurumunun (EPDK), konuya ilişkin kurul kararı Resmi Gazete’de yayımlandı.
Buna göre, 6 Şubat tarihli depremler nedeniyle, olağanüstü hal kararı alınan veya afet bölgesi ilan edilen şehirlerde lisanssız üretim tesisleri için, bu yıl ilk kez devreye alınan tüketim tesisleri ile ilişkilendirilen ve bu yıl devreye alınan üretim tesislerinde satışa konu edilebilecek ihtiyaç fazlası elektrik miktarının tamamı dikkate alınacak.
Öte yandan, ilgili tesislerin 2023 ve 2024’e ait mahsuplaşılmamış toplam elektrik enerjisi tüketimlerinin her ikisinin de 2022’ye ait mahsuplaşılmamış değerden düşük olması durumunda, gelecek yıl satışa konu edilebilecek elektrik üretim miktarının hesaplanmasında 2022’ye ait tüketim verileri kullanılacak.
AA
Kazarman Hidroelektrik Santrali’nin kapsül bırakma töreni gerçekleştirildi27 Haziran 202616:00 Bu buluş sayesinde priz yangınları tarihe karışacak27 Haziran 202615:00 Kaancan Komsuoğlu, mezarı başında dualarla anıldı27 Haziran 202614:24 Elektrikli araçlar ve batarya geri dönüşümü27 Haziran 202613:30 Başkent EDAŞ Spor Kulübü’nün yeni başkanı Ebru Taşcıoğlu oldu27 Haziran 202612:00