
Türkiye Elektrik İletim AŞ (TEİAŞ), 36 elektrik üretim santraline nisan için 539 milyon 539 bin 782 lira kapasite ödemesi yapacak.
Buna göre, söz konusu mekanizma kapsamında yer alan 43 santralden 36’sına nisan için toplam 539 milyon 539 bin 782 lira ödenecek.
En yüksek ödeme, 40 milyon 276 bin 488 lirayla yerli kömür tesisi Hidro-Gen Enerji İthalat İhracat Dağıtım ve Ticaret AŞ’ye yapılacak.
Bu şirketi, 37 milyon 767 bin 784 lirayla Gebze Elektrik Üretim Limited Şirketi, Bilgin Güç Santralleri Enerji Üretim AŞ ve İzmir Elektrik Üretim Limited Şirketi izleyecek.
Kapasite mekanizması kapsamında TEİAŞ tarafından elektrikte sürdürülebilirlik ve arz güvenliğini sağlamak amacıyla santrallere kapasite ödemesi yapılıyor.
AA
EPDK, TP Petrol LPG otogaz bayilerine tanınan geçiş süresini uzattı25 Haziran 202619:50 Rusya’nın Krasnodar bölgesindeki petrol deposunda yangın çıktı25 Haziran 202618:00 İGDAŞ Altın Bilezik Programı’nda üçüncü dönem başarıyla tamamlandı25 Haziran 202617:12 Schneider Electric, TIME ve Statista tarafından üst üste üçüncü kez “Dünyanın En Sürdürülebilir Şirketi” seçildi25 Haziran 202616:07 Elder: “Elektrik dağıtımında en az 50 milyar dolarlık yatırım ihtiyacı var”25 Haziran 202615:12