
Türkiye Elektrik İletim AŞ (TEİAŞ), 36 elektrik üretim santraline mart ayı için 501 milyon 346 bin 796 lira kapasite ödemesi yapacak. Kapasite mekanizmasından yararlanan üretim tesislerine yapılacak ödemelere ilişkin liste, TEİAŞ’ın internet sitesinde yayımlandı. Buna göre, söz konusu mekanizma kapsamında yer alan 43 santralden 36’sına mart ayı için toplam 501 milyon 346 bin 796 lira […]
Kapasite mekanizmasından yararlanan üretim tesislerine yapılacak ödemelere ilişkin liste, TEİAŞ’ın internet sitesinde yayımlandı.
Buna göre, söz konusu mekanizma kapsamında yer alan 43 santralden 36’sına mart ayı için toplam 501 milyon 346 bin 796 lira ödenecek.
En yüksek ödeme, 72 milyon 537 bin 970 lirayla yerli kömür tesisi Hidro-Gen Enerji İthalat İhracat Dağıtım ve Ticaret AŞ’ye yapılacak.
Bu şirketi, 35 milyon 94 bin 275 lirayla Gebze Elektrik Üretim Limited Şirketi izledi.
Kapasite mekanizması kapsamında TEİAŞ tarafından elektrikte sürdürülebilirlik ve arz güvenliğini sağlamak amacıyla santrallere kapasite ödemesi yapılıyor.
AA
Elektrik piyasası bağlantı ve sistem kullanım yönetmeliğinde değişiklik25 Haziran 202608:53 Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı yeni YEKA belirledi25 Haziran 202608:52 TENMAK’ın burs ve ödül programlarına ilişkin yönetmelikleri yayımlandı25 Haziran 202608:51 Rus parlamentosu, akaryakıt sorununa yönelik yeni düzenlemelerini kabul etti24 Haziran 202617:00 EPDK, Ar-Ge ve Yenilik Faaliyetlerine İlişkin Taslak Düzenlemeyi görüşe açtı24 Haziran 202616:20