
Türkiye Elektrik İletim AŞ (TEİAŞ), 44 elektrik üretim santraline şubat ayı için 223 milyon 228 bin 954 lira kapasite ödemesi yapacak. Kapasite mekanizmasından yararlanan üretim tesislerine yapılacak ödemelere ilişkin liste, TEİAŞ’ın internet sitesinde yayımlandı. Buna göre, söz konusu mekanizma kapsamında yer alan 51 santralden 44’üne şubat ayı için toplam 223 milyon 228 bin 954 lira […]
Türkiye Elektrik İletim AŞ (TEİAŞ), 44 elektrik üretim santraline şubat ayı için 223 milyon 228 bin 954 lira kapasite ödemesi yapacak.
Kapasite mekanizmasından yararlanan üretim tesislerine yapılacak ödemelere ilişkin liste, TEİAŞ’ın internet sitesinde yayımlandı.
Buna göre, söz konusu mekanizma kapsamında yer alan 51 santralden 44’üne şubat ayı için toplam 223 milyon 228 bin 954 lira ödenecek.
En yüksek ödeme, 18 milyon 85 bin 966 lirayla Gebze Elektrik Üretim Limited Şirketine yapılacak. Bu şirketi, 17 milyon 23 bin 228 lirayla İzmir Elektrik Üretim Limited Şirketi izleyecek.
Kapasite mekanizması kapsamında TEİAŞ tarafından elektrikte sürdürülebilirlik ve arz güvenliğini sağlamak amacıyla santrallere kapasite ödemesi yapılıyor.
AA
Renklerin suya bıraktığı “iz”25 Haziran 202612:18 Akaryakıt ve LPG sektörünü ilgilendiren kanun teklifi TBMM’de yasalaştı25 Haziran 202612:13 Pakistan Özelleştirme Bakanı Muhammed Ali, EPDK’yı ziyaret etti25 Haziran 202612:06 Güneydoğu Asya küresel enerji talebinin büyüme merkezi olmaya aday25 Haziran 202611:53 Bakan Bayraktar Türkiye’nin elektrifikasyonu enerji stratejisinin merkezine koyduğunu bildirdi25 Haziran 202611:51