
Türkiye Elektrik İletim AŞ (TEİAŞ), 36 elektrik üretim santraline eylül için 1 milyar 604 milyon 996 bin 917 lira kapasite ödemesi yapacak.
Türkiye Elektrik İletim AŞ (TEİAŞ), 36 elektrik üretim santraline eylül için 1 milyar 604 milyon 996 bin 917 lira kapasite ödemesi yapacak.
Kapasite mekanizmasından yararlanan üretim tesislerine yapılacak ödemelere ilişkin liste, TEİAŞ’ın internet sitesinde yayımlandı.
Buna göre, söz konusu mekanizma kapsamında yer alan 43 santralden 36’sına eylül için toplam 1 milyar 604 milyon 996 bin 917 lira ödenecek.
Kapasite mekanizması çerçevesinde 129 milyon 359 bin 914 lirayla en yüksek ödeme Hidro-Gen Enerji İthalat İhracat Dağıtım ve Ticaret AŞ’ye yapılacak.
Bu şirketi, 110 milyon 625 bin 179 lirayla Gebze Elektrik Üretim Limited Şirketi izliyor.
TEİAŞ, elektrikte sürdürülebilirlik ve arz güvenliğini sağlamak amacıyla santrallere kapasite ödemesi yapıyor.
AA
Bakan Bayraktar, BM Genel Sekreteri Guterres ile enerji dönüşümü ve iklim hedeflerini görüştü24 Haziran 202608:07 NatPower ve Tesla, Avrupa’da batarya enerji depolama sistemleri için anlaştı24 Haziran 202608:05 Hürmüz Boğazı’nda ticari gemi geçişleri savaş öncesi seviyenin yüzde 25’ine ulaştı23 Haziran 202617:48 “Darphane, VKN İçi Yer Değişikliği Süreci’ni UTTS portalı üzerinden devreye aldı”23 Haziran 202616:14 Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Bayraktar, Londra’da23 Haziran 202614:53