
Bayraktar, görüşmede enerji alanında devam eden iş birliklerini çok boyutlu şekilde değerlendirdiklerini belirtti.
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Azerbaycan Cumhurbaşkanı İlham Aliyev ile kapsamlı bir görüşme gerçekleştirdiklerini bildirdi.
Bayraktar, X hesabından yaptığı paylaşımda, iki ülke arasındaki stratejik ortaklığın her geçen gün daha da pekiştiğini kaydetti.
Görüşmede enerji alanında devam eden iş birliklerini çok boyutlu şekilde değerlendirdiklerini belirten Bayraktar, paylaşımında şu ifadelere yer verdi:
‘İki ülke arasındaki stratejik ortaklık, Cumhurbaşkanlarımız Recep Tayyip Erdoğan ve İlham Aliyev’in güçlü iradesiyle her geçen gün daha da pekişiyor. Bu çerçevede Aliyev ile enerji alanında devam eden iş birliklerimizi çok boyutlu şekilde değerlendirerek üçüncü ülkelerdeki iş birliği imkanlarını da ele aldık. Türkiye ve Azerbaycan, bölgesel enerji arz güvenliğine katkı sunan sürdürülebilir ve entegre bir enerji geleceğini birlikte şekillendirmeye devam edecek.’
AA
Biyoçözümler enerji güvenliğinde yeni büyüme alanı olabilir22 Haziran 202608:59 TotalEnergies Türkiye’ye Brandverse Awards’tan gümüş ödül22 Haziran 202607:42 Bakan Şimşek, Dünya Bankasının Türkiye’ye yönelik 400 milyon avroluk ilave finansmanını değerlendirdi22 Haziran 202607:41 Küresel yenilenebilir enerji kurulu gücü 5 teravatı aşarak 2030 hedefinin yarısına yaklaştı22 Haziran 202607:40 Hidroelektrik üretimi 11,71 milyar kilovatsaatle mayısta rekor tazeledi22 Haziran 202607:39