
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Cezayir Cumhurbaşkanı Tebbun ile telefon görüşmesinde enerji sektöründe, özellikle doğal gaz konusunda iş birliğinin artırılmasını istedi. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Cezayir Cumhurbaşkanı Abdülmecid Tebbun ile telefonda görüştü. Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığından yapılan açıklamaya göre görüşmede, Türkiye-Cezayir ilişkileri ve bölgesel konular ele alındı. Erdoğan, görüşmede, iki kardeş ülke arasındaki ilişkilerin müşterek gayretler sonucu ulaştığı müstesna […]
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Cezayir Cumhurbaşkanı Tebbun ile telefon görüşmesinde enerji sektöründe, özellikle doğal gaz konusunda iş birliğinin artırılmasını istedi.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Cezayir Cumhurbaşkanı Abdülmecid Tebbun ile telefonda görüştü.
Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığından yapılan açıklamaya göre görüşmede, Türkiye-Cezayir ilişkileri ve bölgesel konular ele alındı.
Erdoğan, görüşmede, iki kardeş ülke arasındaki ilişkilerin müşterek gayretler sonucu ulaştığı müstesna seviyeden memnuniyet duyduğunu ifade etti.
FETÖ ile mücadele konusunda attığı samimi adımlar için Tebbun’a teşekkür eden Cumhurbaşkanı Erdoğan, tüm alanlarda olduğu gibi enerji sektöründeki, özellikle de doğal gaz konusundaki iş birliğinin artırılmasını istedi.
AA
Rus parlamentosu, akaryakıt sorununa yönelik yeni düzenlemelerini kabul etti24 Haziran 202617:00 EPDK, Ar-Ge ve Yenilik Faaliyetlerine İlişkin Taslak Düzenlemeyi görüşe açtı24 Haziran 202616:20 Küresel güneş enerjisi kapasitesi 3 teravat sınırını aştı24 Haziran 202615:34 Renault Clio, “Türkiye’de Yılın Otomobili 2026” yarışmasında birinci oldu24 Haziran 202615:15 TÜVTÜRK’ten araç sahiplerine egzoz gazı emisyon ölçümü hatırlatması24 Haziran 202615:07