
Cezayir’in Arzew Limanı’ndan yola çıkan “Ougarta” adlı sıvılaştırılmış doğal gaz (LNG) gemisi Türkiye’ye geldi. Uluslararası gemi takip verilerinden derlenen bilgiye göre, 9 Şubat’ta Cezayir’den ayrılan LNG gemisi, dün saat 10.12’de Hatay Dörtyol’da bulunan FSRU’ya (Yüzer LNG Depolama ve Gazlaştırma Ünitesi) yanaştı. 2017’de inşa edilen Cezayir bandıralı gemi, 171 bin 800 metreküp kapasiteye sahip bulunuyor. AA
Cezayir’in Arzew Limanı’ndan yola çıkan “Ougarta” adlı sıvılaştırılmış doğal gaz (LNG) gemisi Türkiye’ye geldi.
Uluslararası gemi takip verilerinden derlenen bilgiye göre, 9 Şubat’ta Cezayir’den ayrılan LNG gemisi, dün saat 10.12’de Hatay Dörtyol’da bulunan FSRU’ya (Yüzer LNG Depolama ve Gazlaştırma Ünitesi) yanaştı.
2017’de inşa edilen Cezayir bandıralı gemi, 171 bin 800 metreküp kapasiteye sahip bulunuyor.
AA
Kazarman Hidroelektrik Santrali’nin kapsül bırakma töreni gerçekleştirildi27 Haziran 202616:00 Bu buluş sayesinde priz yangınları tarihe karışacak27 Haziran 202615:00 Kaancan Komsuoğlu, mezarı başında dualarla anıldı27 Haziran 202614:24 Elektrikli araçlar ve batarya geri dönüşümü27 Haziran 202613:30 Başkent EDAŞ Spor Kulübü’nün yeni başkanı Ebru Taşcıoğlu oldu27 Haziran 202612:00