
Bu yıldan itibaren akaryakıt depolama lisansı sahipleri otomasyon sistemi uygulamasına geçildi. Ancak otomasyonun yürürlüğe girdiği bugünlerde bazı dağıtıcıların zorunlu stok maliyetini bayilere yansıttıkları yönündeki duyumlar hakkında TABGİS Genel Başkanı Ferruh Temel Zülfikar bir açıklama yaparak uyarıda bulundu. TABGİS Başkanı, gerek otomasyon sisteminin gerekse ulusal stok tutma yükümlülüğünün tamamen ana dağıtım şirketlerine ait olduğunu hatırlatarak, bazı […]
TABGİS Başkanı, gerek otomasyon sisteminin gerekse ulusal stok tutma yükümlülüğünün tamamen ana dağıtım şirketlerine ait olduğunu hatırlatarak, bazı dağıtım şirketlerinin otomasyon sisteminin yürürlüğe girdiği yılbaşından bu yana ulusal stok yükümlülüğünü gerekçe göstererek bayilere maliyet yansıtmalarının manidar olduğunu, bu tutumun aslında bunu yansıtan dağıtım şirketlerinin şimdiye kadar ya hiç ya da gerektiği gibi ulusal stok tutmamış olduklarının bir kanıtı olabileceğini vurgulayarak ulusal stok maliyetinin asla bayilere yansıtılamayacağını söyledi.
Ferruh Temel Zülfikar, EPDK ile yapılan görüşmelerden de anlaşıldığı üzere bu yöndeki uygulamaların kesinlikle idari yönden bir karşılık bulacağını ve cezai işlem uygulanacağını belirterek bayilerin istasyon işletmeleriyle ilgili her konuda olduğu gibi bu konuda da yaşadıkları sorunları tüm TABGİS Yöneticilerine, TABGİS Genel Merkezi ve il temsilciliklerine başvurarak iletebileceklerini sözlerine ekledi.
Enerjinin geleceği ve toplumsal etkileri POBİAD’da ele alınacak25 Haziran 202614:32 Sıfır Atık Vakfı Başkanı Ağırbaş, vakfın dünyanın kaderi için önemli işlere imza attığını söyledi25 Haziran 202613:54 Fransa, Rus “gölge filosu”na ait olduğu düşünülen petrol tankerine el koydu25 Haziran 202613:52 TKYB ve JBIC arasında 350 milyon dolarlık yeşil finansman anlaşması25 Haziran 202613:33 Kanada’nın nükleer enerji devleri, Türk sanayicilerle iş birliği fırsatlarını görüşecek25 Haziran 202613:30