
Bu yıldan itibaren akaryakıt depolama lisansı sahipleri otomasyon sistemi uygulamasına geçildi. Ancak otomasyonun yürürlüğe girdiği bugünlerde bazı dağıtıcıların zorunlu stok maliyetini bayilere yansıttıkları yönündeki duyumlar hakkında TABGİS Genel Başkanı Ferruh Temel Zülfikar bir açıklama yaparak uyarıda bulundu. TABGİS Başkanı, gerek otomasyon sisteminin gerekse ulusal stok tutma yükümlülüğünün tamamen ana dağıtım şirketlerine ait olduğunu hatırlatarak, bazı […]
TABGİS Başkanı, gerek otomasyon sisteminin gerekse ulusal stok tutma yükümlülüğünün tamamen ana dağıtım şirketlerine ait olduğunu hatırlatarak, bazı dağıtım şirketlerinin otomasyon sisteminin yürürlüğe girdiği yılbaşından bu yana ulusal stok yükümlülüğünü gerekçe göstererek bayilere maliyet yansıtmalarının manidar olduğunu, bu tutumun aslında bunu yansıtan dağıtım şirketlerinin şimdiye kadar ya hiç ya da gerektiği gibi ulusal stok tutmamış olduklarının bir kanıtı olabileceğini vurgulayarak ulusal stok maliyetinin asla bayilere yansıtılamayacağını söyledi.
Ferruh Temel Zülfikar, EPDK ile yapılan görüşmelerden de anlaşıldığı üzere bu yöndeki uygulamaların kesinlikle idari yönden bir karşılık bulacağını ve cezai işlem uygulanacağını belirterek bayilerin istasyon işletmeleriyle ilgili her konuda olduğu gibi bu konuda da yaşadıkları sorunları tüm TABGİS Yöneticilerine, TABGİS Genel Merkezi ve il temsilciliklerine başvurarak iletebileceklerini sözlerine ekledi.
Renklerin suya bıraktığı “iz”25 Haziran 202612:18 Akaryakıt ve LPG sektörünü ilgilendiren kanun teklifi TBMM’de yasalaştı25 Haziran 202612:13 Pakistan Özelleştirme Bakanı Muhammed Ali, EPDK’yı ziyaret etti25 Haziran 202612:06 Güneydoğu Asya küresel enerji talebinin büyüme merkezi olmaya aday25 Haziran 202611:53 Bakan Bayraktar Türkiye’nin elektrifikasyonu enerji stratejisinin merkezine koyduğunu bildirdi25 Haziran 202611:51