
RM İstanbul, Petrol Ofisi 2024 Yılı Yüklenici Ödül Töreni’nde 3 ödül kazanarak sektördeki liderliğini pekiştirdi.
RM İstanbul, Petrol Ofisi 2024 Yılı Yüklenici Ödül Töreni’nde üç ayrı ödül kazanarak büyük bir başarıya imza attı. Şirket, “Bayi Hizmet Yüklenici Ödülü” ve “SEÇ-G Performans Ödülü”ne layık görülürken, Kayhan Gündüz de “Saha Çalışanı Takdir Ödülü”ne bireysel olarak sahip oldu.
Ödül töreni sonrası bir açıklama yapan RM İstanbul yetkilileri, aldıkları ödüllerin motivasyonlarını artırdığını ve bu başarıyla birlikte çalışmalarına hız kesmeden devam edeceklerini belirtti. Şirket, ödüllerin tüm ekibin özverili çalışmasının bir sonucu olduğunu vurgulayarak, emeği geçen herkese teşekkürlerini sundu.
RM İstanbul, sektörün önde gelen firmalarından biri olarak başarısını sürdürmeye ve sektöre katkı sağlamaya devam ediyor.


Dicle Elektrik borcunu ödemeyen tarımsal sulama abonelerinin elektriğinin kesileceğini bildirdi22 Haziran 202617:52 Enerjisa Enerji, Kurumsal Enerji Buluşmaları’nın 8’incisini gerçekleştirdi22 Haziran 202617:51 Rus hükümeti akaryakıt piyasası için tedbir planı hazırlıyor22 Haziran 202616:50 Türkiye’nin elektrik kurulu gücü 125 bin 598 megavata çıktı22 Haziran 202615:44 Günlük elektrik üretim ve tüketim verileri22 Haziran 202612:29