
İpragaz CEO’su Selim Şiper katıldığı bir televizyon programında LPG ve akaryakıt piyasalarına ilişkin değerlendirmelerde bulundu. İpragaz CEO’su Selim Şiper, 2016 yılını iyi geçirdiklerini belirtti. Selim Şiper yaptığı değerlendirmede Kasım’dan itibaren akaryakıtta yüksek fiyat artışları olduğunu kaydetti. İlk çeyrek için akaryakıt piyasası geçen yılın gerisinde kaldığını söyledi. Benzin tüketimi ise ilk 2 ayda yüzde 5 […]
İpragaz CEO’su Selim Şiper, 2016 yılını iyi geçirdiklerini belirtti. Selim Şiper yaptığı değerlendirmede Kasım’dan itibaren akaryakıtta yüksek fiyat artışları olduğunu kaydetti. İlk çeyrek için akaryakıt piyasası geçen yılın gerisinde kaldığını söyledi. Benzin tüketimi ise ilk 2 ayda yüzde 5 civarında azaldığını aktardı.
Petrol piyasasına da değinen Şiper, fiyatların 50-55 dolar arasında seyredebileceğini söyledi. Dolar fiyatlarının bu seviyede kalması, akaryakıt fiyatlarını gevşetebileceğine dikkat çekti.
Selim Şiper, ‘İpragaz olarak kısa vadeli planlar yapmıyoruz. İpragaz’ı enerji sektörünün her alanında yer alan lider bir şirket yapmak istiyoruz’ dedi.
Elektrikte piyasayı öğrenmeye çalışan bir oyuncu konumunda olduklarını belirten Şiper, ‘Şu an itibariyle 20 bin civarı elektrik abonemiz var’ diye konuştu.
Ayrıca Türkiye’nin, otogazda araç ve istasyon sayısı bakımından dünyada birinci sırada olduğunu kaydetti.
Denizli Organize Sanayi Bölgesi ‘Yeşil Sanayi Buluşmaları’na ev sahipliği yaptı27 Haziran 202609:00 Enerji dönüşümünde Türkiye’den insan kaynağına odaklı yeni düzenleme27 Haziran 202608:15 Rusya’da nükleer teknoloji konulu Uluslararası Gençlik Forumu düzenlendi27 Haziran 202608:10 Çökertme’de yangın ilk müdahale ekip binası hizmete açıldı27 Haziran 202607:55 Bakan Bayraktar, Bulgaristan Enerji Bakanı Petrova ile enerji alanında iş birliğini görüştü26 Haziran 202616:06