
ES ES Akaryakıt, şirketin yönetici kadrosunun da katıldığı, 2024 yılının ilk yarısının değerlendirildiği bir Satış Gücü Toplantısı gerçekleştirdi.
ES ES Akaryakıt, 2024 yılının ikinci çeyreğinde önemli bir toplantıya ev sahipliği yaptı. 6-7 Ağustos 2024 tarihlerinde düzenlenen Satış Gücü Toplantısı, şirketin yönetici kadrosunun yanı sıra Satış ve Yatırım Departmanı, Bayilik İşleri Departmanı, Otomasyon Departmanı ve bölge müdürlerinin katılımıyla gerçekleştirildi.
2024 YILI İÇİN ATILACAK ADIMLAR BELİRLENDİ
Toplantının açılışında, Sofu Altınbaş’ın liderliğinde, Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Altınbaş, Yönetim Kurulu Başkan Vekili Gazi Doğan ve Genel Müdür Yardımcısı Erdal Kayıhan konuşmalar yaptı. Toplantıda, yıl bitimine kadar izlenecek yol haritası, stratejiler ve hedefler hakkında kapsamlı bilgilendirmeler yapıldı. Katılımcılar, geleceğe yönelik stratejik planlar üzerinde detaylı bir şekilde tartıştı ve 2024 yılı hedefleri doğrultusunda atılacak adımlar belirlendi.
HEDEF: DAHA GÜÇLÜ BİR PERFORMANS
İki gün süren etkinliğin ardından, tüm ES ES Akaryakıt çalışanlarının katıldığı yemek organizasyonuyla toplantı sona erdi. Bu sosyal etkinliğin, toplantının başarıyla tamamlanmasını kutlamak ve ekip içindeki birlikteliği pekiştirmek amacıyla gerçekleştirildiği belirtildi.
ES ES Akaryakıt’ın bu toplantının ardından 2024 yılının kalanında daha güçlü bir performans sergilemeyi ve sektördeki pozisyonunu daha da kuvvetlendirmeyi hedeflediğinin altı çizildi.
Rus parlamentosu, akaryakıt sorununa yönelik yeni düzenlemelerini kabul etti24 Haziran 202617:00 EPDK, Ar-Ge ve Yenilik Faaliyetlerine İlişkin Taslak Düzenlemeyi görüşe açtı24 Haziran 202616:20 Küresel güneş enerjisi kapasitesi 3 teravat sınırını aştı24 Haziran 202615:34 Renault Clio, “Türkiye’de Yılın Otomobili 2026” yarışmasında birinci oldu24 Haziran 202615:15 TÜVTÜRK’ten araç sahiplerine egzoz gazı emisyon ölçümü hatırlatması24 Haziran 202615:07