
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı tarafından enerji verimliliğine ilişkin bir kamu spotu yayınlandı. Bakanlıktan yapılan açıklamada; “Avrupa başta olmak üzere bir çok ülke enerjiyi verimli kullanmak ve enerji tasarrufu sağlamak adına çeşitli önlemler açıkladı. Son günlerde yaşanan küresel gelişmeler enerji verimliliğinin önemini bir kez daha ortaya koydu. Türkiye de bu konuda önemli adımlar attı, atmaya […]
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı tarafından enerji verimliliğine ilişkin bir kamu spotu yayınlandı.
Bakanlıktan yapılan açıklamada; “Avrupa başta olmak üzere bir çok ülke enerjiyi verimli kullanmak ve enerji tasarrufu sağlamak adına çeşitli önlemler açıkladı.
Son günlerde yaşanan küresel gelişmeler enerji verimliliğinin önemini bir kez daha ortaya koydu.
Türkiye de bu konuda önemli adımlar attı, atmaya da devam ediyor.
Burada hiç şüphesiz kamuoyunun konu hakkında bilinçlendirilmesi, ‘atılması gereken adımlar’ listesinde ilk sırada yer alıyor. Medya, bilinçlendirme çalışmalarında en önemli paydaşlarımızdan biridir.” dendi.
Bu gelişmeler kapsamında Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı, enerji verimliliğine ilişkin kamu spotunu yayınladı.
Rus parlamentosu, akaryakıt sorununa yönelik yeni düzenlemelerini kabul etti24 Haziran 202617:00 EPDK, Ar-Ge ve Yenilik Faaliyetlerine İlişkin Taslak Düzenlemeyi görüşe açtı24 Haziran 202616:20 Küresel güneş enerjisi kapasitesi 3 teravat sınırını aştı24 Haziran 202615:34 Renault Clio, “Türkiye’de Yılın Otomobili 2026” yarışmasında birinci oldu24 Haziran 202615:15 TÜVTÜRK’ten araç sahiplerine egzoz gazı emisyon ölçümü hatırlatması24 Haziran 202615:07