
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Bayraktar, Gürcistan Birinci Başbakan Yardımcısı, Ekonomi ve Sürdürülebilir Kalkınma Bakanı Davitashvili ile iki ülke arasında yüksek elektrik enterkonneksiyon kapasitesinin artırılmasına yönelik çalışmaları ele aldı.
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Bayraktar, Gürcistan Birinci Başbakan Yardımcısı, Ekonomi ve Sürdürülebilir Kalkınma Bakanı Davitashvili ile iki ülke arasında yüksek elektrik enterkonneksiyon kapasitesinin artırılmasına yönelik çalışmaları ele aldı.

Bayraktar, sosyal medya platformu X’ten yaptığı paylaşımda, Anadolu Ajansının (AA) Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı himayesinde “Ortak Gelecek, Ortak Hedefler” teması ile düzenlediği İstanbul Energy Forum (İEF) kapsamında Davitashvili ile görüştüğünü bildirdi.
Bakan Bayraktar, paylaşımında “Ülkelerimiz arasındaki yüksek elektrik enterkonneksiyon kapasitesinin daha da artırılması için yapılabilecek çalışmaları ele aldık. Ayrıca petrol ve doğal gaz işbirliği imkanlarını değerlendirdik” ifadelerini kullandı.
5 bin 500 haneye yetecek güçte kaçak trafo tespit edildi24 Haziran 202610:39 Brent petrolün varili 76,35 dolardan işlem görüyor24 Haziran 202610:03 YDA Dalaman Havalimanı elektrik ihtiyacını tamamen çatı GES’ten karşılayarak dünyada ilke imza attı24 Haziran 202610:02 Doğal gaz boru hattı döşeme platformu İstanbul Boğazı’nda görüntülendi24 Haziran 202610:00 Trump, petroldeki düşüşün pompa fiyatlarına yansıtılmamasının incelenmesini istedi24 Haziran 202609:51