
Türkiye Elektrik İletim AŞ (TEİAŞ), 36 elektrik üretim santraline mart ayı için 501 milyon 346 bin 796 lira kapasite ödemesi yapacak. Kapasite mekanizmasından yararlanan üretim tesislerine yapılacak ödemelere ilişkin liste, TEİAŞ’ın internet sitesinde yayımlandı. Buna göre, söz konusu mekanizma kapsamında yer alan 43 santralden 36’sına mart ayı için toplam 501 milyon 346 bin 796 lira […]
Kapasite mekanizmasından yararlanan üretim tesislerine yapılacak ödemelere ilişkin liste, TEİAŞ’ın internet sitesinde yayımlandı.
Buna göre, söz konusu mekanizma kapsamında yer alan 43 santralden 36’sına mart ayı için toplam 501 milyon 346 bin 796 lira ödenecek.
En yüksek ödeme, 72 milyon 537 bin 970 lirayla yerli kömür tesisi Hidro-Gen Enerji İthalat İhracat Dağıtım ve Ticaret AŞ’ye yapılacak.
Bu şirketi, 35 milyon 94 bin 275 lirayla Gebze Elektrik Üretim Limited Şirketi izledi.
Kapasite mekanizması kapsamında TEİAŞ tarafından elektrikte sürdürülebilirlik ve arz güvenliğini sağlamak amacıyla santrallere kapasite ödemesi yapılıyor.
AA
Akaryakıt ve LPG sektörünü ilgilendiren kanun teklifi TBMM’de yasalaştı25 Haziran 202612:13 Pakistan Özelleştirme Bakanı Muhammed Ali, EPDK’yı ziyaret etti25 Haziran 202612:06 Güneydoğu Asya küresel enerji talebinin büyüme merkezi olmaya aday25 Haziran 202611:53 Bakan Bayraktar Türkiye’nin elektrifikasyonu enerji stratejisinin merkezine koyduğunu bildirdi25 Haziran 202611:51 ABD-İran mutabakatı, yüksek petrol fiyatlarıyla nefes alan Moskova için rüzgarı tersine döndürebilir25 Haziran 202611:49