
Türkiye Elektrik İletim AŞ (TEİAŞ), 36 elektrik üretim santraline mart ayı için 501 milyon 346 bin 796 lira kapasite ödemesi yapacak. Kapasite mekanizmasından yararlanan üretim tesislerine yapılacak ödemelere ilişkin liste, TEİAŞ’ın internet sitesinde yayımlandı. Buna göre, söz konusu mekanizma kapsamında yer alan 43 santralden 36’sına mart ayı için toplam 501 milyon 346 bin 796 lira […]
Kapasite mekanizmasından yararlanan üretim tesislerine yapılacak ödemelere ilişkin liste, TEİAŞ’ın internet sitesinde yayımlandı.
Buna göre, söz konusu mekanizma kapsamında yer alan 43 santralden 36’sına mart ayı için toplam 501 milyon 346 bin 796 lira ödenecek.
En yüksek ödeme, 72 milyon 537 bin 970 lirayla yerli kömür tesisi Hidro-Gen Enerji İthalat İhracat Dağıtım ve Ticaret AŞ’ye yapılacak.
Bu şirketi, 35 milyon 94 bin 275 lirayla Gebze Elektrik Üretim Limited Şirketi izledi.
Kapasite mekanizması kapsamında TEİAŞ tarafından elektrikte sürdürülebilirlik ve arz güvenliğini sağlamak amacıyla santrallere kapasite ödemesi yapılıyor.
AA
Güneşten elektrik üretiminde yılın rekoru tazelendi25 Haziran 202610:32 Brent petrolün varili 72,94 dolardan işlem görüyor25 Haziran 202610:24 ABD Enerji Bakanı Wright, son 24 saatte Hürmüz Boğazı’ndan 20 milyon varil petrol geçirildiğini söyledi25 Haziran 202610:09 En Yakıt, Türkiye genelinde seçili istasyonlarda şarj ücreti kampanyası başlattı25 Haziran 202610:01 Asya Kalkınma Bankasından İller Bankasına yenilenebilir enerji için 175,48 milyon dolarlık kredi onayı25 Haziran 202610:00