
Türkiye’de dün günlük bazda 928 bin 229 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 930 bin 302 megavatsaat oldu. Türkiye Elektrik İletim AŞ verilerine göre, dün en yüksek elektrik tüketimi 43 bin 257 megavatsaatle saat 17.00’de, en düşük tüketim ise 32 bin 606 megavatsaatle 07.00’de gerçekleşti. Günlük bazda dün 928 bin 229 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise […]
Türkiye Elektrik İletim AŞ verilerine göre, dün en yüksek elektrik tüketimi 43 bin 257 megavatsaatle saat 17.00’de, en düşük tüketim ise 32 bin 606 megavatsaatle 07.00’de gerçekleşti.
Günlük bazda dün 928 bin 229 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 930 bin 302 megavatsaat olarak kayıtlara geçti.
Üretimde, ilk sırada yüzde 23,8 payla ithal kömür santralleri yer aldı. Bunu, yüzde 16,3 ile doğal gaz ve yüzde 14,5 payla rüzgar santralleri izledi.
Öte yandan, Türkiye dün 4 bin 860 megavatsaat elektrik ihracatı, 6 bin 971 megavatsaat elektrik ithalatı yaptı.
AA
Bakan Bayraktar, Bulgaristan Enerji Bakanı Petrova ile enerji alanında iş birliğini görüştü26 Haziran 202616:06 ODE Yalıtım’dan Çorlu’da GES hamlesi: Yıllık 1.939 ton karbon azaltımı26 Haziran 202615:43 Uludağ Enerji, “Enerjini Geleceğe Taşı” projesiyle 70 bin öğrenciye ulaştı26 Haziran 202615:40 Gazprom Başkanı Miller: “Çin ile doğal gaz ihracatında yeni imkanları görüşüyoruz”26 Haziran 202612:56 Türkiye’de enerji piyasalarında geçen yıl yenilenebilir enerji ve yerli üretim öne çıktı26 Haziran 202612:55