
Türkiye Elektrik İletim AŞ (TEİAŞ), 44 elektrik üretim santraline ekim ayı için 411 milyon 184 bin 10 lira kapasite ödemesi yapacak. Kapasite mekanizmasından yararlanan üretim tesislerine yapılacak ödemelere ilişkin liste, TEİAŞ’ın internet sitesinde yayımlandı. Buna göre, söz konusu mekanizma kapsamında yer alan 50 santralden 44’üne ekim ayı için toplam 411 milyon 184 bin 10 lira […]
Türkiye Elektrik İletim AŞ (TEİAŞ), 44 elektrik üretim santraline ekim ayı için 411 milyon 184 bin 10 lira kapasite ödemesi yapacak.
Kapasite mekanizmasından yararlanan üretim tesislerine yapılacak ödemelere ilişkin liste, TEİAŞ’ın internet sitesinde yayımlandı.
Buna göre, söz konusu mekanizma kapsamında yer alan 50 santralden 44’üne ekim ayı için toplam 411 milyon 184 bin 10 lira ödenecek.
En yüksek ödeme, 35 milyon 174 bin 524 lirayla Gebze Elektrik Üretim Limited Şirketi’ne yapılacak.
Bu şirketi, 25 milyon 218 bin 878 lirayla İzmir Elektrik Üretim Limited Şirketi izleyecek.
Kapasite mekanizması kapsamında TEİAŞ tarafından elektrikte sürdürülebilirlik ve arz güvenliğini sağlamak amacıyla santrallere kapasite ödemesi yapılıyor.
AA
Kazarman Hidroelektrik Santrali’nin kapsül bırakma töreni gerçekleştirildi27 Haziran 202616:00 Bu buluş sayesinde priz yangınları tarihe karışacak27 Haziran 202615:00 Kaancan Komsuoğlu, mezarı başında dualarla anıldı27 Haziran 202614:24 Elektrikli araçlar ve batarya geri dönüşümü27 Haziran 202613:30 Başkent EDAŞ Spor Kulübü’nün yeni başkanı Ebru Taşcıoğlu oldu27 Haziran 202612:00