
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Akkuyu Nükleer Güç Santrali (NGS) inşaat sahasında incelemede bulunarak santralin son durumuna ilişkin bilgi aldıklarını belirtti. Bayraktar, X sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda şunları ifade etti: “Ülkemizin ilk nükleer güç santrali Akkuyu NGS inşaat sahasındaydık. Rosatom Başkanı Aleksey Lihaçev ile çalışmaları yerinde inceleyerek santralin son durumuyla alakalı bilgi […]
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Akkuyu Nükleer Güç Santrali (NGS) inşaat sahasında incelemede bulunarak santralin son durumuna ilişkin bilgi aldıklarını belirtti.
Bayraktar, X sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda şunları ifade etti:
“Ülkemizin ilk nükleer güç santrali Akkuyu NGS inşaat sahasındaydık. Rosatom Başkanı Aleksey Lihaçev ile çalışmaları yerinde inceleyerek santralin son durumuyla alakalı bilgi aldık. Türkiye’nin enerji arz güvenliği için stratejik bir adım olan Akkuyu NGS, tam kapasite devreye girdiğinde ülkemizin elektrik ihtiyacının yüzde 10’unu tek başına karşılayacak. Böylelikle her yıl 35 milyon ton karbon salımından kaçınmış olacağız.”
AA
EPDK, TP Petrol LPG otogaz bayilerine tanınan geçiş süresini uzattı25 Haziran 202619:50 Rusya’nın Krasnodar bölgesindeki petrol deposunda yangın çıktı25 Haziran 202618:00 İGDAŞ Altın Bilezik Programı’nda üçüncü dönem başarıyla tamamlandı25 Haziran 202617:12 Schneider Electric, TIME ve Statista tarafından üst üste üçüncü kez “Dünyanın En Sürdürülebilir Şirketi” seçildi25 Haziran 202616:07 Elder: “Elektrik dağıtımında en az 50 milyar dolarlık yatırım ihtiyacı var”25 Haziran 202615:12