
Türkiye Elektrik İletim AŞ (TEİAŞ), 44 elektrik üretim santraline nisan ayı için 379 milyon 635 bin 960 lira kapasite ödemesi yapacak. Kapasite mekanizmasından yararlanan üretim tesislerine yapılacak ödemelere ilişkin liste, TEİAŞ’ın internet sitesinde yayımlandı. Buna göre, söz konusu mekanizma kapsamında yer alan 50 santralden 43’üne mayıs ayı için toplam 379 milyon 635 bin 960 lira […]
Türkiye Elektrik İletim AŞ (TEİAŞ), 44 elektrik üretim santraline nisan ayı için 379 milyon 635 bin 960 lira kapasite ödemesi yapacak.
Kapasite mekanizmasından yararlanan üretim tesislerine yapılacak ödemelere ilişkin liste, TEİAŞ’ın internet sitesinde yayımlandı.
Buna göre, söz konusu mekanizma kapsamında yer alan 50 santralden 43’üne mayıs ayı için toplam 379 milyon 635 bin 960 lira ödenecek.
En yüksek ödeme, 32 milyon 827 bin 12 lirayla Gebze Elektrik Üretim Limited Şirketi’ne yapılacak. Bu şirketi, 25 milyon 840 bin 963 lirayla İzmir Elektrik Üretim Limited Şirketi izleyecek.
Kapasite mekanizması kapsamında TEİAŞ tarafından elektrikte sürdürülebilirlik ve arz güvenliğini sağlamak amacıyla santrallere kapasite ödemesi yapılıyor.
AA
OEDAŞ, 4,8 milyar TL tutarındaki 2026 yatırımlarına başladı22 Haziran 202610:13 SEDAŞ, enerji hatları yakınındaki çalışmalar için tedbir çağrısında bulundu22 Haziran 202610:02 Brent petrolün varili 78,43 dolardan işlem görüyor22 Haziran 202609:59 Biyoçözümler enerji güvenliğinde yeni büyüme alanı olabilir22 Haziran 202608:59 TotalEnergies Türkiye’ye Brandverse Awards’tan gümüş ödül22 Haziran 202607:42