
Türkiye’de dün günlük bazda 860 bin 644 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 870 bin 555 megavatsaat oldu. Türkiye Elektrik İletim AŞ verilerine göre, saatlik bazda dün en yüksek elektrik tüketimi 40 bin 970 megavatsaatle 17.00’de, en düşük tüketim 29 bin 81 megavatsaatle 07.00’de gerçekleşti. Günlük bazda dün 860 bin 644 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise […]
Türkiye’de dün günlük bazda 860 bin 644 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 870 bin 555 megavatsaat oldu.
Türkiye Elektrik İletim AŞ verilerine göre, saatlik bazda dün en yüksek elektrik tüketimi 40 bin 970 megavatsaatle 17.00’de, en düşük tüketim 29 bin 81 megavatsaatle 07.00’de gerçekleşti.
Günlük bazda dün 860 bin 644 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 870 bin 555 megavatsaat olarak kayıtlara geçti.
Üretimde ilk sırada yüzde 22,4 ile ithal kömür santralleri yer aldı. Bunu, yüzde 19 ile barajlı hidroelektrik santralleri ve yüzde 13,7 ile linyit santralleri izledi.
Türkiye, dün 4 bin 31 megavatsaat elektrik ihracatı, 13 bin 943 megavatsaat elektrik ithalatı yaptı.
AA
Kazarman Hidroelektrik Santrali’nin kapsül bırakma töreni gerçekleştirildi27 Haziran 202616:00 Bu buluş sayesinde priz yangınları tarihe karışacak27 Haziran 202615:00 Kaancan Komsuoğlu, mezarı başında dualarla anıldı27 Haziran 202614:24 Elektrikli araçlar ve batarya geri dönüşümü27 Haziran 202613:30 Başkent EDAŞ Spor Kulübü’nün yeni başkanı Ebru Taşcıoğlu oldu27 Haziran 202612:00