
Türkiye Elektrik İletim AŞ (TEİAŞ), 44 elektrik üretim santraline şubat ayı için 223 milyon 228 bin 954 lira kapasite ödemesi yapacak. Kapasite mekanizmasından yararlanan üretim tesislerine yapılacak ödemelere ilişkin liste, TEİAŞ’ın internet sitesinde yayımlandı. Buna göre, söz konusu mekanizma kapsamında yer alan 51 santralden 44’üne şubat ayı için toplam 223 milyon 228 bin 954 lira […]
Türkiye Elektrik İletim AŞ (TEİAŞ), 44 elektrik üretim santraline şubat ayı için 223 milyon 228 bin 954 lira kapasite ödemesi yapacak.
Kapasite mekanizmasından yararlanan üretim tesislerine yapılacak ödemelere ilişkin liste, TEİAŞ’ın internet sitesinde yayımlandı.
Buna göre, söz konusu mekanizma kapsamında yer alan 51 santralden 44’üne şubat ayı için toplam 223 milyon 228 bin 954 lira ödenecek.
En yüksek ödeme, 18 milyon 85 bin 966 lirayla Gebze Elektrik Üretim Limited Şirketine yapılacak. Bu şirketi, 17 milyon 23 bin 228 lirayla İzmir Elektrik Üretim Limited Şirketi izleyecek.
Kapasite mekanizması kapsamında TEİAŞ tarafından elektrikte sürdürülebilirlik ve arz güvenliğini sağlamak amacıyla santrallere kapasite ödemesi yapılıyor.
AA
Sıfır Atık Vakfı Başkanı Ağırbaş, vakfın dünyanın kaderi için önemli işlere imza attığını söyledi25 Haziran 202613:54 Fransa, Rus “gölge filosu”na ait olduğu düşünülen petrol tankerine el koydu25 Haziran 202613:52 TKYB ve JBIC arasında 350 milyon dolarlık yeşil finansman anlaşması25 Haziran 202613:33 Kanada’nın nükleer enerji devleri, Türk sanayicilerle iş birliği fırsatlarını görüşecek25 Haziran 202613:30 IC Enterra’dan “Güneş Otlatma” ile doğal arazi yönetimi25 Haziran 202613:24