
Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK)’dan yapılan açıklamaya göre, deprem bölgesindeki vatandaşlar OHAL süresi boyunca elektrik ve doğal gaz için yeni abonelikte güvence bedeli ödemeyecek. EPDK yaptığı toplantıda, deprem bölgesinde yaşayan vatandaşlar için bir karar aldı. Alınan kararla afet bölgesinde yaşayan ve depremden etkilenen vatandaşların, deprem bölgesinde ikamet edip etmediği fark etmeksizin elektrik ve doğal gaz […]
Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK)’dan yapılan açıklamaya göre, deprem bölgesindeki vatandaşlar OHAL süresi boyunca elektrik ve doğal gaz için yeni abonelikte güvence bedeli ödemeyecek.
EPDK yaptığı toplantıda, deprem bölgesinde yaşayan vatandaşlar için bir karar aldı. Alınan kararla afet bölgesinde yaşayan ve depremden etkilenen vatandaşların, deprem bölgesinde ikamet edip etmediği fark etmeksizin elektrik ve doğal gaz için yeni abonelik yaptırırken OHAL süresi boyunca güvence bedeli ödemeyeceği kararı alındı.
Kazarman Hidroelektrik Santrali’nin kapsül bırakma töreni gerçekleştirildi27 Haziran 202616:00 Bu buluş sayesinde priz yangınları tarihe karışacak27 Haziran 202615:00 Kaancan Komsuoğlu, mezarı başında dualarla anıldı27 Haziran 202614:24 Elektrikli araçlar ve batarya geri dönüşümü27 Haziran 202613:30 Başkent EDAŞ Spor Kulübü’nün yeni başkanı Ebru Taşcıoğlu oldu27 Haziran 202612:00