
Irak hükümeti, elektrik sektöründeki hizmetin ve üretimin iyileştirilmesi için ABD’li enerji şirketi General Electric ile anlaşma imzaladı. Irak Başbakanlık Basın Ofisinden yapılan yazılı açıklamaya göre, Elektrik Bakanlığı ve General Electric Şirketi arasındaki anlaşmayla, ülkedeki elektrik hizmetinin iyileştirilmesi, üretiminin artırılması ve geliştirilmesi amaçlanıyor. Elektrik sektöründe çalışanların eğitilmesinin planlandığı anlaşmayla, elektrik alanında 5 yıllık uzun vadeli bakım […]
Irak hükümeti, elektrik sektöründeki hizmetin ve üretimin iyileştirilmesi için ABD’li enerji şirketi General Electric ile anlaşma imzaladı.
Irak Başbakanlık Basın Ofisinden yapılan yazılı açıklamaya göre, Elektrik Bakanlığı ve General Electric Şirketi arasındaki anlaşmayla, ülkedeki elektrik hizmetinin iyileştirilmesi, üretiminin artırılması ve geliştirilmesi amaçlanıyor.
Elektrik sektöründe çalışanların eğitilmesinin planlandığı anlaşmayla, elektrik alanında 5 yıllık uzun vadeli bakım sözleşmeleri ile faaliyette olan enerji üretim birimleri ve bunlara bağlı sistemlerin modernize edilerek, iş veriminin artırılması ve finansmanla orantılı, aşamalı şekilde elektrik enerjisi için yeni istasyonların inşa edilmesi hedefleniyor.
Anlaşma kapsamında ayrıca ülkede bulunan doğal gazdan yararlanılması için araştırmalar da yapılacak.
Irak’ta, sektördeki yatırımlara rağmen, günün belli saatlerinde elektrik kesintileri yaşanıyor. Vatandaşlar, elektrik olmadığı zamanlarda mahalle jeneratörlerinden parayla enerji hizmeti alıyor.
AA
Kazarman Hidroelektrik Santrali’nin kapsül bırakma töreni gerçekleştirildi27 Haziran 202616:00 Bu buluş sayesinde priz yangınları tarihe karışacak27 Haziran 202615:00 Kaancan Komsuoğlu, mezarı başında dualarla anıldı27 Haziran 202614:24 Elektrikli araçlar ve batarya geri dönüşümü27 Haziran 202613:30 Başkent EDAŞ Spor Kulübü’nün yeni başkanı Ebru Taşcıoğlu oldu27 Haziran 202612:00