
Türkiye’de dün günlük bazda 897 bin 226 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 912 bin 215 megavatsaat oldu. Türkiye Elektrik İletim AŞ verilerine göre, dün en yüksek elektrik tüketimi 44 bin 568 megavatsaatle 12.00’de, en düşük tüketim ise 30 bin 151 megavatsaatle 05.00’te gerçekleşti. Günlük bazda dün 897 bin 226 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 912 […]
Türkiye’de dün günlük bazda 897 bin 226 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 912 bin 215 megavatsaat oldu.
Türkiye Elektrik İletim AŞ verilerine göre, dün en yüksek elektrik tüketimi 44 bin 568 megavatsaatle 12.00’de, en düşük tüketim ise 30 bin 151 megavatsaatle 05.00’te gerçekleşti.
Günlük bazda dün 897 bin 226 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 912 bin 215 megavatsaat olarak kayda geçti.
Üretimde ilk sırada yüzde 37 ile doğal gaz santralleri yer aldı. Bunu, yüzde 21,1 ile ithal kömür santralleri ve yüzde 13,2 ile linyit santralleri izledi.
Dün 8 bin 734 megavatsaat elektrik ihracatı, 23 bin 723 megavatsaat elektrik ithalatı yapıldı.
AA
Kazarman Hidroelektrik Santrali’nin kapsül bırakma töreni gerçekleştirildi27 Haziran 202616:00 Bu buluş sayesinde priz yangınları tarihe karışacak27 Haziran 202615:00 Kaancan Komsuoğlu, mezarı başında dualarla anıldı27 Haziran 202614:24 Elektrikli araçlar ve batarya geri dönüşümü27 Haziran 202613:30 Başkent EDAŞ Spor Kulübü’nün yeni başkanı Ebru Taşcıoğlu oldu27 Haziran 202612:00