
İstanbul Ticaret Odası (İTO) Başkanı Şekib Avdagiç, sanayi elektriğindeki indirimin ardından yine sanayide kullanılan doğal gaza yapılan yüzde 13,10 ila yüzde 25,11 arasındaki indirimin, enflasyona ve ihracata pozitif yansıyacağını belirtti. Avdagiç, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, 2023 yılına, sanayinin önemli iki girdisi olan elektrik ve doğal gazda indirimli fiyatlarla girdiklerini bildirdi. Avdagiç, “Sanayi elektriğindeki indirimin ardından […]
İstanbul Ticaret Odası (İTO) Başkanı Şekib Avdagiç, sanayi elektriğindeki indirimin ardından yine sanayide kullanılan doğal gaza yapılan yüzde 13,10 ila yüzde 25,11 arasındaki indirimin, enflasyona ve ihracata pozitif yansıyacağını belirtti.
Avdagiç, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, 2023 yılına, sanayinin önemli iki girdisi olan elektrik ve doğal gazda indirimli fiyatlarla girdiklerini bildirdi.
Avdagiç, “Sanayi elektriğindeki indirimin ardından yine sanayide kullanılan doğal gaza yapılan yüzde 13,10 ila yüzde 25,11 arasındaki indirim, enflasyona ve ihracatımıza pozitif yansıyacak. Avrupa Birliği (AB) başta olmak üzere ihracatımız, 2023’ün ilk yarısından itibaren ivmelenecek ve büyümeye daha güçlü bir katkı verecek. Enerjideki indirim bu açıdan da çok değerli. İş dünyamızın çağrısına kulak veren Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan başta olmak üzere hükümetimize teşekkür ederiz.” ifadelerini kullandı.
AA
Kazarman Hidroelektrik Santrali’nin kapsül bırakma töreni gerçekleştirildi27 Haziran 202616:00 Bu buluş sayesinde priz yangınları tarihe karışacak27 Haziran 202615:00 Kaancan Komsuoğlu, mezarı başında dualarla anıldı27 Haziran 202614:24 Elektrikli araçlar ve batarya geri dönüşümü27 Haziran 202613:30 Başkent EDAŞ Spor Kulübü’nün yeni başkanı Ebru Taşcıoğlu oldu27 Haziran 202612:00