
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Fatih Dönmez, Düzce’nin Gölyaka ilçesinde yaşanan 5,9 büyüklüğündeki depremin ardından güvenlik önlemleri ve hasar nedeniyle elektriği kesilen bölgelere kontrollü olarak enerji verildiğini bildirdi. Dönmez, Düzce’de meydana gelen deprem sonrası yapılan çalışmalara ilişkin sosyal medya hesabından paylaşımda bulundu. Düzce merkezli depremden etkilenen vatandaşlara geçmiş olsun dileklerini ileten Dönmez, “Güvenlik önlemleri ve […]
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Fatih Dönmez, Düzce’nin Gölyaka ilçesinde yaşanan 5,9 büyüklüğündeki depremin ardından güvenlik önlemleri ve hasar nedeniyle elektriği kesilen bölgelere kontrollü olarak enerji verildiğini bildirdi.
Dönmez, Düzce’de meydana gelen deprem sonrası yapılan çalışmalara ilişkin sosyal medya hesabından paylaşımda bulundu.
Düzce merkezli depremden etkilenen vatandaşlara geçmiş olsun dileklerini ileten Dönmez, “Güvenlik önlemleri ve hasar nedeniyle elektriği kesilen bölgeleri kontrollü olarak enerjilendiriyoruz. Tüm ekiplerimiz ve AFAD sahada koordinasyon içerisinde çalışmalarını sürdürüyor.” ifadelerini kullandı.
AA
Hürmüz Boğazı’nda ticari gemi geçişleri savaş öncesi seviyenin yüzde 25’ine ulaştı23 Haziran 202617:48 “Darphane, VKN İçi Yer Değişikliği Süreci’ni UTTS portalı üzerinden devreye aldı”23 Haziran 202616:14 Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Bayraktar, Londra’da23 Haziran 202614:53 BM Genel Sekreteri Guterres, fosil yakıtlara dayalı kalkınma modelinin geleceği olmadığını bildirdi23 Haziran 202613:19 CW Enerji, Intersolar Europe 2026’da tam entegre üretim gücünü sergileyecek23 Haziran 202613:18