
Türkiye’de dün günlük bazda 778 bin 33 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 792 bin 453 megavatsaat oldu. Türkiye Elektrik İletim AŞ verilerine göre, dün en yüksek elektrik tüketimi 37 bin 371 megavatsaatle 12.00’de, en düşük tüketim ise 28 bin 74 megavatsaatle 05.00’te gerçekleşti. Günlük bazda dün 778 bin 33 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 792 […]
Türkiye’de dün günlük bazda 778 bin 33 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 792 bin 453 megavatsaat oldu.
Türkiye Elektrik İletim AŞ verilerine göre, dün en yüksek elektrik tüketimi 37 bin 371 megavatsaatle 12.00’de, en düşük tüketim ise 28 bin 74 megavatsaatle 05.00’te gerçekleşti.
Günlük bazda dün 778 bin 33 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 792 bin 453 megavatsaat olarak kayda geçti.
Üretimde ilk sırada yüzde 26,2 payla ithal kömür santralleri yer aldı. Bunu, yüzde 18,7 ile rüzgar santralleri ve yüzde 17 ile linyit santralleri izledi.
Öte yandan, dün 9 bin 671 megavatsaat elektrik ihracatı, 27 bin 676 megavatsaat elektrik ithalatı yapıldı.
AA
Başkent EDAŞ Spor Kulübü’nün yeni başkanı Ebru Taşcıoğlu oldu27 Haziran 202612:00 Ortaokul öğrencilerinden nefes aldıran proje27 Haziran 202611:00 EKA destek programı geliyor27 Haziran 202610:44 Denizli Organize Sanayi Bölgesi ‘Yeşil Sanayi Buluşmaları’na ev sahipliği yaptı27 Haziran 202609:00 Enerji dönüşümünde Türkiye’den insan kaynağına odaklı yeni düzenleme27 Haziran 202608:15