
EÜAŞ ile Yükseköğretim Kurulu (YÖK) arasında imzalanan protokol neticesinde gerçekleştirilen ‘Enerji Akademi İş Birliği Protokolü İstişare Toplantısı’ Soma’da başladı. SOMA Eğitim Müdürlüğü’nde düzenlenerek EÜAŞ Genel Müdürü İzzet Alagöz ve çalışanların katıldığı programa YÖK Başkan Vekili Prof. Dr. Cevat UZKURT, YÖK Yürütme Kurul Üyesi Prof. Dr. Ömer AÇIKGÖZ, Gazi Üniversitesi, ODTÜ, İstanbul Teknik Üniversitesi, Marmara Üniversitesi, […]
EÜAŞ ile Yükseköğretim Kurulu (YÖK) arasında imzalanan protokol neticesinde gerçekleştirilen ‘Enerji Akademi İş Birliği Protokolü İstişare Toplantısı’ Soma’da başladı.
SOMA Eğitim Müdürlüğü’nde düzenlenerek EÜAŞ Genel Müdürü İzzet Alagöz ve çalışanların katıldığı programa YÖK Başkan Vekili Prof. Dr. Cevat UZKURT, YÖK Yürütme Kurul Üyesi Prof. Dr. Ömer AÇIKGÖZ, Gazi Üniversitesi, ODTÜ, İstanbul Teknik Üniversitesi, Marmara Üniversitesi, İzmir Yüksek Teknoloji Üniversitesi, Alparslan Türkeş ve Celal Bayar Üniversitesinin Rektör ve Yardımcıları ve ilgili üniversitelerden çok sayıda akademisyen katıldı.
EÜAŞ ile Yükseköğretim Kurulu (YÖK) arasında 9 Haziran 2022 tarihinde “Enerji Akademi Programı İşbirliği Protokolü” imzalanmıştı. Protokol uyarınca enerji sektörünün ihtiyaç duyduğu projeler EÜAŞ – Üniversiteler işbirliğinde yürütülecek. Proje konularıyla ilgili açılacak yüksek lisans ya da doktora programlarına EÜAŞ personeli ve diğer üniversite öğrencileri de katılabilecek.
Rus parlamentosu, akaryakıt sorununa yönelik yeni düzenlemelerini kabul etti24 Haziran 202617:00 EPDK, Ar-Ge ve Yenilik Faaliyetlerine İlişkin Taslak Düzenlemeyi görüşe açtı24 Haziran 202616:20 Küresel güneş enerjisi kapasitesi 3 teravat sınırını aştı24 Haziran 202615:34 Renault Clio, “Türkiye’de Yılın Otomobili 2026” yarışmasında birinci oldu24 Haziran 202615:15 TÜVTÜRK’ten araç sahiplerine egzoz gazı emisyon ölçümü hatırlatması24 Haziran 202615:07