
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı tarafından enerji verimliliğine ilişkin bir kamu spotu yayınlandı. Bakanlıktan yapılan açıklamada; “Avrupa başta olmak üzere bir çok ülke enerjiyi verimli kullanmak ve enerji tasarrufu sağlamak adına çeşitli önlemler açıkladı. Son günlerde yaşanan küresel gelişmeler enerji verimliliğinin önemini bir kez daha ortaya koydu. Türkiye de bu konuda önemli adımlar attı, atmaya […]
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı tarafından enerji verimliliğine ilişkin bir kamu spotu yayınlandı.
Bakanlıktan yapılan açıklamada; “Avrupa başta olmak üzere bir çok ülke enerjiyi verimli kullanmak ve enerji tasarrufu sağlamak adına çeşitli önlemler açıkladı.
Son günlerde yaşanan küresel gelişmeler enerji verimliliğinin önemini bir kez daha ortaya koydu.
Türkiye de bu konuda önemli adımlar attı, atmaya da devam ediyor.
Burada hiç şüphesiz kamuoyunun konu hakkında bilinçlendirilmesi, ‘atılması gereken adımlar’ listesinde ilk sırada yer alıyor. Medya, bilinçlendirme çalışmalarında en önemli paydaşlarımızdan biridir.” dendi.
Bu gelişmeler kapsamında Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı, enerji verimliliğine ilişkin kamu spotunu yayınladı.
Güneşten elektrik üretiminde yılın rekoru tazelendi25 Haziran 202610:32 Brent petrolün varili 72,94 dolardan işlem görüyor25 Haziran 202610:24 ABD Enerji Bakanı Wright, son 24 saatte Hürmüz Boğazı’ndan 20 milyon varil petrol geçirildiğini söyledi25 Haziran 202610:09 En Yakıt, Türkiye genelinde seçili istasyonlarda şarj ücreti kampanyası başlattı25 Haziran 202610:01 Asya Kalkınma Bankasından İller Bankasına yenilenebilir enerji için 175,48 milyon dolarlık kredi onayı25 Haziran 202610:00