
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı tarafından enerji verimliliğine ilişkin bir kamu spotu yayınlandı. Bakanlıktan yapılan açıklamada; “Avrupa başta olmak üzere bir çok ülke enerjiyi verimli kullanmak ve enerji tasarrufu sağlamak adına çeşitli önlemler açıkladı. Son günlerde yaşanan küresel gelişmeler enerji verimliliğinin önemini bir kez daha ortaya koydu. Türkiye de bu konuda önemli adımlar attı, atmaya […]
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı tarafından enerji verimliliğine ilişkin bir kamu spotu yayınlandı.
Bakanlıktan yapılan açıklamada; “Avrupa başta olmak üzere bir çok ülke enerjiyi verimli kullanmak ve enerji tasarrufu sağlamak adına çeşitli önlemler açıkladı.
Son günlerde yaşanan küresel gelişmeler enerji verimliliğinin önemini bir kez daha ortaya koydu.
Türkiye de bu konuda önemli adımlar attı, atmaya da devam ediyor.
Burada hiç şüphesiz kamuoyunun konu hakkında bilinçlendirilmesi, ‘atılması gereken adımlar’ listesinde ilk sırada yer alıyor. Medya, bilinçlendirme çalışmalarında en önemli paydaşlarımızdan biridir.” dendi.
Bu gelişmeler kapsamında Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı, enerji verimliliğine ilişkin kamu spotunu yayınladı.
ABD’nin ticari ham petrol stokları 6,1 milyon varil azaldı25 Haziran 202609:31 Elektrik piyasası bağlantı ve sistem kullanım yönetmeliğinde değişiklik25 Haziran 202608:53 Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı yeni YEKA belirledi25 Haziran 202608:52 TENMAK’ın burs ve ödül programlarına ilişkin yönetmelikleri yayımlandı25 Haziran 202608:51 Rus parlamentosu, akaryakıt sorununa yönelik yeni düzenlemelerini kabul etti24 Haziran 202617:00