
Türkiye Elektrik İletim AŞ (TEİAŞ), 32 elektrik üretim santraline ocak ayı için 1 milyar 50 milyon lira kapasite ödemesi yapacak.
Türkiye Elektrik İletim AŞ (TEİAŞ), 32 elektrik üretim santraline ocak ayı için 1 milyar 50 milyon lira kapasite ödemesi yapacak.
Kapasite mekanizmasından yararlanan üretim tesislerine yapılacak ödemelere ilişkin liste, TEİAŞ’ın internet sitesinde yayımlandı.
Buna göre, söz konusu mekanizma kapsamında yer alan 32 santrale ocak için toplam 1 milyar 50 milyon lira ödenecek.
Kapasite mekanizması çerçevesinde 122 milyon 991 bin 881 lirayla en yüksek ödeme Hidro-Gen Enerji, İthalat, İhracat, Dağıtım ve Ticaret AŞ’ye yapılacak.
Bu şirketi, 82 milyon 641 bin 596 lirayla Gebze Elektrik Üretim Limited Şirketi izledi.
TEİAŞ, elektrikte sürdürülebilirlik ve arz güvenliğini sağlamak amacıyla santrallere kapasite ödemesi yapıyor.
AA
Dicle Elektrik borcunu ödemeyen tarımsal sulama abonelerinin elektriğinin kesileceğini bildirdi22 Haziran 202617:52 Enerjisa Enerji, Kurumsal Enerji Buluşmaları’nın 8’incisini gerçekleştirdi22 Haziran 202617:51 Rus hükümeti akaryakıt piyasası için tedbir planı hazırlıyor22 Haziran 202616:50 Türkiye’nin elektrik kurulu gücü 125 bin 598 megavata çıktı22 Haziran 202615:44 Günlük elektrik üretim ve tüketim verileri22 Haziran 202612:29